מחפשים קייטרינג כשר למהדרין?

קייטרינג בטעם שלך מספק קייטרינג כשר למהדרין בהשגת הרב לנדא

מערכת הכשרות של הרב לנדא נחשבת לאחת הכשרויות המהודרות ביותר.

כדי לבחור בצורה חכמה את הקייטרינג שייתן את השירות המיטבי באירוע שלנו, עלינו לברר מהם הנושאים הכי חשובים עבורנו:

  1. כשרות
    אם מאוד חשוב לנו שיהיה קייטרינג כשר באירוע שלנו, אז נצטרך לסנן את כל חברות הקייטרינג שאינן מציעות קייטרינג כשר. ואז מתוך המבחר שנשאר ברשימה, נבדוק איזה סוג של כשרות יש לכל אחד מהם. האם יש כשרות רגילה, האם כשרות בד"ץ או כשרות של הרב לנדא. קייטרינג הרב לנדא הוא כשר למהדרין ויכול להתאים גם לאוכלוסייה המסורתית, גם לאוכלוסייה הדתית, גם לאוכלוסייה החרדית וכמובן שגם לאוכלוסייה החילונית.
  2. חומרי גלם טריים ובריאים
    בבואכם לבחור חברת קייטרינג, עליכם לבדוק שהחברה אותה אתם בוחרים משתמשת רק במוצרים טריים ואיכותיים וזאת כדי שהמנות המוכנות תהיינה איכותיות. בנוסף חשוב לבדוק שהמנות המוכנות הן בריאות ומזינות, שהתפריט המוגש כולל את כל אבות המזון. הרי לא נרצה שהאורחים שלנו יסבלו מקלקול קיבה.
  3. מבחר מנות וטעמים עשירים
    עליכם לבדוק שבחברת הקייטרינג המיועדת קיים מגוון רחב של מנות, על מנת שכל אחד מהאורחים שלכם יוכל למצוא מנות המתאימות לו ולטעמו. וכמובן שחשוב מאוד שהמנות תהיינה משובחות ובעלות טעמים עשירים.
    יש לזכור שאנחנו אוכלים גם עם העיניים אך בעיקר עם הפה ולכם גם כאשר אתם רואים את המנות בתמונות או לפניכם אל תוותרו על טעימתן כי בסופו של דבר זה מה שמכריע.
  4. שירות אדיב ומסור
    נדרש לבדוק שהחברה אותה אתם בוחרים מעמידה לרשותכם צוות מנוסה ומקצועי: הן מבחינת המטבח והכנת המנות, הן בשרות הלקוחות איתם ניתן יהיה להתייעץ בכל נושא והן של הצוות המגיע ביום האירוע ונדרש ממנו לתת שירות אדיב ומקצועי לאורחים שלכם. כדי שהאירוע יהפוך להצלחה מסחררת גם צוות המלצרים חייב להיות מנוסה ומיומן, אדיב ובעל תודעת שירות גבוהה.
  1. יעילות וזריזות והגעה בזמן
    נדרשת אחריות רבה מצד חברת הקייטרינג הנבחר להעמיד לרשותכם צוות אשר יכין גם במהירות וגם ביעילות את המנות שנבחרו. יגיע למקום האירוע בזמן וייתן שירות מהמעלה הראשונה.

השלכות רבות על האירוע יכולות לקרות באם המנות לא יהיו מוכנות בזמן והצוות יאחר לאירוע. הרי לא נרצה לדחות את האירוע או הטקס או לא להיות מוכנים בשעה שהאורחים כבר מגיעים.

  1. סקר שוק
    גם לסקר שוק יש חשיבות רבה. את סקר השוק נערוך על פי כל הפרמטרים החשובים לנו והוא יעזור לנו להבין עם אילו מהחברות אנחנו נרצה לעבוד. האם הן אמינות, האם הן מנוסות וכמובן האם המחיר שלכן אטרקטיבי עבורנו.

להזמנת אוכל מוכן לשבת