יש לכם אירוע חשוב ואתם רוצים שהוא יהיה מוצלח ויקצור מחמאות. לפני הכל, חשוב לדעת מה כדאי לשאול לפני שסוגרים מי ידאג לנושא האוכל

בחירה של חברה שתספק קייטרינג לאירוע שלכם היא לא משימה פשוטה, לא משנה אם מדובר באירוע עסקי או פרטי, אירוע רב משתתפים או אירוע קטן. כולנו רוצים שהאירוע יוכרז כהצלחה. אספנו את חמשת השאלות החשובות ביותר שיעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר באספקת אוכל לאירועים.

5 שאלות שחשוב שתשאלו לפני שתזמינו אוכל מחברת קייטרינג

1. האם החברה עומדת בתקנים הישראליים הנדרשים?

שאלה שאין צורך לפרט עליה יותר מידי, אבל חשוב שהיא תהיה במודעות שלכם. האם יש לחברה את כל האישורים הנדרשים כמו רישיון עסק בתוקף, תעודת הכשר תקפה אם חשוב לכם, רישיון משרד הבריאות ועוד. אל תתפשרו על שום הסבר או תירוץ לרישיון שלא בתוקף.


גולשים נוספים התעניינו גם בקייטרינג על האש כשר


2. האם יש המלצות מלקוחות?

המלצות של לקוחות וחוות דעתם היא אחד הדברים שחשוב לקבל. אין כמו המלצה מניסיון אישי, ורצוי לברר מתי היה האירוע? מה טיב האוכל? מה היו תגובות ומשובי האורחים? וחשוב שתתקשרו למספר לקוחות ממליצים, אל תסתפקו באחד או שניים. אל תתביישו גם לשאול מה היו משפרים ומה היה חסר להם. אין חברה מושלמת ורק לקוח שיודע להגיד לכם גם נקודות לשיפור הוא לקוח אמין.

3. מה הם מאכלי הדגל שהשף מתמחה בהם?

לכל חברה המספקת אוכל לאירועים יש כמה 'מאכלי דגל' שהיא מתגאה בהם. כדאי לשאול מהם מאכלי הדגל של החברה והאם נדרש תשלום נוסף בשביל לשלב אותם בתפריט הנבחר?

4. האם החברה מעדיפה או רוצה לעשות שימוש במטבח הביתי?

אם האירוע שלכם מתקיים בחצר הבית למשל, כדאי מאד לברר עם חברת הקייטרינג האם הם יכולים או נוהגים לעשות שימוש במטבח הביתי שלכם, בעיקר כשמדובר באירוע קטן של מעט משתתפים. יש חברות שרוצות להשתמש במטבי הביתי ויש כאלו שמעדיפות שלא. חשוב לבדוק את הנושא ולתאם ציפיות, שלא תהיינה הפתעות, לא לכם ולא להם. סך הכל המטרה להצליח באירוע היא של שני הצדדים.

5. מה עם מנות לאלרגנים כמו ללא גלוטן או לצמחונים וטבעונים?

היום יש לא מעט אנשים שמאובחנים כרגישים או אלרגיים לבוטנים, גלוטן, לקטוז ועוד. בנוסף, יש אנשים רבים שבוחרים תזונה צמחונית או טבעונית. סביר להניח שחלק מהאורחים שלכם משתייך לאנשים אלו. חשוב מאד לברר עם חברת הקייטרינג האם יש לה מענה להגבלות התזונתיות הללו.

לסיכום:

חמשת השאלות באדיבות חברת 'בטעם שלך' הן השאלות הבסיסיות ביותר. אל תתביישו להכין לעצמכם רשימה של כל השאלות שעולות בראשכם. אתם בעלי האירוע וההצלחה של האירוע זה הפנים שלכם. חברת הקייטרינג הטובה ביותר עבורכם היא זו שתיתן לכם מענה מלא לכל השאלות וככה יש סיכויים טובים שהיא גם תעמוד בציפיות שלכם.