כל אחד מאתנו מגיע לרגע הזה שהוא רוצה לציין אירוע חשוב עם הרבה בני משפחה וחברים. מרביתנו מחפשים אולם או גן אירועים ורובנו לא ממש יודעים איך בוחרים  ומה חשוב לבדוק. יש לכם אירוע בעתיד הקרוב? הכתבה הזו בדיוק בשבילכם

 


אולמות וגני אירועים במרכז הארץ יש לא מעט, השאלה היא מה הקונספט שאתם מחפשים ומה התקציב שלכם. האם אתם מחפשים גן אירועים סגור לימות החורף או מקום פתוח לאירוע פרטי כמו ברית, בת או בר מצווה או חתונה.

כשמתכננים לבחור ממבחרהאולמות או גני אירועים במרכז הארץ, יש 5 כללי זהב שיש להקפיד עליהם:

מה הקונספט שלכם?

על מנת לבחור את המקום המושלם עבורכם יש להחליט על הסגנון והקונספט שמתאים לכם. טבעי? אולי אורבני? מנצנץ או עיצוב רגוע וכפרי? כל אחד אוהב סגנון אחר, אז לפני שתתחילו לחפש ולבחור מהמבחר הגדול של גני אירועים במרכז, החליטו מהו הקונספט שלכם וזה כבר יצמצם לכם את האפשרויות.

מתחילים מאתר האינטרנט של המקום

מומלץ להתחיל מבדיקה של מגוון גני האירועים באמצעות כניסה לאתר שלהם. במרבית האתרים תוכלו לקבל תמונת מצב של גודל המקום ומספר האורחים המקסימלי, מראה המקום, צילומים מאירועים שונים, סגנון המקום ואפשרויות העיצוב הקיימות, מראה האוכל וצילומי מנות השף של המקום ועוד, וכך לסנן בסינון ראשוני בהתאם לקונספט שלכם.

יש לא מעט אתרים שכבר מתהדרים גם בסיור וירטואלי, גם אפשרות זו תסייע לכם להעמיק את הבדיקה ותיתן לכם הזדמנות לדמיין בצורה טובה יותר את האירוע שלכם מתקיים במקום.

אין טוב ממראה עיניים

אחרי שתעשו את הסינון הראשוני ותבחרו כ-5 מקומות שנראו לכם דרך אתרי האינטרנט, מומלץ לתאם ביקור בכל המקומות, על מנת לבחון מקרוב את האולם או גן האירועים, לאסוף אינפורמציה נוספת על המקום ולבדוק האם התמונות באתר משקפות את המציאות במקום או אולי מייפות אותה. כשתגיעו למקום ותפגשו עם איש השיווק, בדקו את התאריך או התאריכים הרצויים לכם ונסו להיות גמישים על מנת שתוכלו לשחק עם מחיר המנה.

בכל מקרה גם אם המקום הראשון מאד מצא חן בעיניכם, אל תמהרו לסגור ובוודאי לא לשריין תאריך על ידי תשלום מקדמה. חשוב שתלכו לראות ולקבל הצעת מחיר מארבעת המקומות הנוספים שמצאו חן בעיניכם באינטרנט. נכון שלרוב חוזרים למקום הראשון שמצא חן, אבל לעולם אין לדעת. למה שתחיו בעתיד בתחושה שאולי פספסתם משהו טוב יותר?


גולשים נוספים התעניינו גם בהשכרת כלים לאירועים


נגישות ורישיון עסק הם בגדר MUST

שני פרמטרים קריטיים שלרוב שוכחים לתת הם תשומת לב. רישיון עסק שבלעדיו, גם אם המקום שבה את ליבכם, אל תגעו בו בשום פנים ואופן והשני, נגישות לנכים.

עם כל ההבנה והרצון הטוב שמצאתם מקום שממש מצא חן בעיניכם, לא תרצו שיסגרו לכם את גן האירועים 3 ימים לפני האירוע או גרוע לא פחות, שיקרה חלילה איזה אסון דווקא באירוע שלכם ואז תגלו שלמקום אין בכלל רישיון עסק. יש עשרות גני אירועים, אם אין לגן הנבחר שלכם רישיון עסק אל תתקדמו הלאה. זהו לא ענקי.

הפרמטר השני הוא הנגישות. אתם רוצים שכל האורחים ייהנו, ושגם שסבא מבוגר שמתקשה בהליכה או הדודה עם כיסא הגלגלים יגיעו וייהנו. בדקו שהמקום שבחרתם נגיש לבעלי מוגבלויות. פרט קטן, אבל יש כאלו שעבורם זה ההבדל בין להיות או לא להיות חלק מהשמחה שלכם.


אולי יעניין אותך 5 שאלות שחשוב לשאול כשמזמינים אוכל לאירועים