בשנים האחרונות השימוש בשירותי קייטרינג מקצועיים גובר. הקהל הבין עד כמה רכישת אוכל מוכן משירותי קייטרינג, מקל על הפקת כל אירוע ולכן הנטייה היא להזמין את הכיבוד בדרך זו.

 


התארגנות נכונה לאירוע בכל סדר גודל

בעבר המארחים שתכננו אירוע בביתם או בטבע הכינו בעצמם את האוכל. רבים מהם ערכו קניות של כמויות גדולות מאד של חומרי גלם, עמלו שעות על גבי שעות כדי להכין מאכלים טעימים מאד ובנוסף לכך ביקשו את עזרתם של חברים, או בני משפחה שכל אחד מהם קיבל משימה להכין מאכלים ספציפיים כמו פשטידות, סלטים, פסטה, עוגות ושלל אפשרויות נוספות, בהתאם לסוג האירוע ולכמות המוזמנים.

כתוצאה מכך המארחים עבדו עד השעות הקטנות של הלילה כדי שהכול יהיה מוכן בזמן והם יספיקו לערוך את השולחנות באופן יפהפה. בתום כל העבודות הללו המארחים המותשים המתינו לאורחים הרבים, כולם נהנו מאד מהאירוע אך המארחים רצו רק לשבת או ללכת לישון מרוב עייפות.

המסקנה היא שדרך התנהלות זו כבר אינה מתאימה ואילו הורידו מעצמם המארחים את הנטל של הקניות, הכנת המזון, העברת חלק מהמטלות לאחרים וכל מה שכרוך בכך, הם היו מגיעים ליום האירוע עם הרבה יותר כוחות וכך גם היו נהנים הרבה יותר מהמסיבה המשפחתית.

הפתרון המושלם הוא הזמנת קייטרינג בשרי

לאור כל זאת, הפתרון המושלם הוא הזמנת קייטרינג בשרי בטעם שלך, חברת הסעדה מקצועית המעסיקה שפים וטבחים ברמה קולינרית מאד גבוהה. ההתמחות שלהם היא בכל מגוון המאכלים המומלצים לחגיגות. החל בהיצע עצום של סלטים המורכבים מירקות טריים בשילובים מפתיעים, דרך מנות ראשונות כמו בורקסים ייחודים עם מילוי תפוחי אדמה ופטריות, כמה סוגי דגים לבחירה ומנות צמחוניות.

המנות העיקריות מזמנות למוזמנים בשר משובח ועסיסי במבחר אפשרויות מסקרנות, פרגיות ועוף בכמה אופציות של עשייה, שלל תוספות כמו ירקות מבושלים, אורז במבחר שיטות תיבול, ירקות שורש או תפוחי אדמה, עדשים ועוד.

לקינוח מוגש מבחר גדול מאד של קינוחי פרווה מחומרי גלם ייעודיים.

קייטרינג חלבי לאירועים מיוחדים

לקוחות רבים מעדיפים קייטרינג חלבי של בטעם שלך. גם כאן המבחר הוא עצום וכולל רביולי בכמה מילויים, פסטה במבחר רטבים, קנלוני, ירקות טריים וצבעוניים חתוכים על גבי מגשים אסתטיים, סלטים מקוריים, מבחר גדול של מאפים, בורקסים, ירקות אנטי פסטי ועוד.

לקינוח מוגש מבחר גדול מאד של קינוחים חלביים המבוססים על שוקולד, פירות, קרמים משובחים, חלבה ועוד.

כאשר מזמינים קייטרינג מקצועי, זו הצלחה גדולה מאד. האורחים אינם מפסיקים להלל את הטעמים המשובחים ואת הטעמים הגסטרונומיים שהפתיעו אותם בכל ביס.


קראו עוד על השכרת כלים יפהפיים ופרקטיים לאירועים