מזל טוב, אתם מתכננים אירוע שיתקיים בין חודש מרץ ועד לסוף חודש אוקטובר?
אנחנו ממליצים לתת את הדעת על השכרת מאווררים.

יתרונות השכרת המאווררים:

  • ניידים וקל לשנע אותם ממקום למקום
  • לא דורש התקנה אלא רק חיבור לחשמל .
  • בעלי צריכת חשמל נמוכה
  • מעניק פתרון קירור בר השגה במחיר שווה לכל כיס

אולי יעניין אותך קייטרינג בראשון לציון כשר

אנחנו משקיעים המון כסף ומשאבים באירוע עצמו ולא נרצה לחסוך בפרט חשוב זה מאחר והוא יכול להקפיץ את האירוע למקומות אחרים או בהיעדרו לגרום לעוגמת נפש גדולה לאורחים שכיבדו אותנו והגיעו לאירוע  שלנו על מנת לחגוג במיטב הבגדים שלהם. הרי לא נרצה שהאורחים יחזרו הביתה רטובים ומזיעים ויזכרו את האירוע שלנו כמעיק ולא מוצלח.

  1. ניתן לשכור מאווררים לכל אירוע כמו חתונה בטבע או על שפת הים, בר/בת מצווה או אפילו אירוע שנערך אצלנו בבית. גם אם אנחנו מקיימים אירוע במקום סגור בו קיים מזגן, מאווררים תמיד יוכלו לפזר את הקור בצורה שווה ומיטבית במקום.
  2. לשעה בו אמור להתקיים האירוע יש חשיבות רבה. אם האירוע מתקיים בשעות הצהריים או בשעות הערב, תהיה לכמות ואיכות המאווררים השפעה גדולה. כמות האורחים המוזמנים גם היא תשפיע על כמות המאווררים שנצטרך ולכן נדרש לדעת את כל הפרטים האלה בבואנו לקבל הצעת מחיר של השכרת מאווררים.
  3. נדרש להתאים את כמות המאווררים לגודל המקום בו יתקיים האירוע. עדיף מאווררים רבים יותר בעלי קוטר קטן יותר מאשר מאווררים גדולים יותר בכמות קטנה יותר מכיוון שנעדיף פריסה רחבה שלהם במקום האירוע. בנוסף המאווררים הקטנים אינם מרעישים כמו הגדולים ולא יפריעו להנות מהמוסיקה המתנגנת באירוע או להפריע לשיחות האורחים.
  4. יש לבדוק האם במקום האירוע ניתן להתחבר לחשמל וכמה נקודות עומדות לרשותנו. בוודאי ידרשו גם כבלים מאריכים בכדי שנוכל לפזר את המאווררים בכל המקום ולאפשר לכל האורחים להנות מזרימת האוויר הקרירה. אם במקום האירוע אין אפשרות להתחבר לחשמל נידרש להזמין גם גנרטור למקום.
  5. בחרו חברה ותיקה ומקצועית בתחום כמו חברת בטעם שלך. אצלנו השירות עומד מעל הכל. נשמח לשתף אתכם בניסיוננו הרב ונדע לשאול את השאלות הנכונות כדי להכיר את הצרכים האמיתיים שלכם ולדעת כיצד להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח.
  6. בדקו האם חברת השכרת המאווררים מציעה גם שירות של נציג מטעמה שיהיה בשטח במשך כל זמן האירוע. באחריות הנציג לשנע את המאווררים ממקום למקום ולפתור תקלות במקום, אם יקרו כמובן. שירות זה יכול לאפשר לכם להנות מהאירוע שלכם בדיוק כמו האורחים שלכם ולמנוע מכם דאגות וכאבי ראש מיותרים.

לסיכום, בעידן הנוכחי בו אנחנו חיים, רבים מעדיפים לקיים אירוע בחייק הטבע ולא במקום סגור ובאירוע שכזה במקום פתוח קיימת חשיבות גדולה למאווררים על מנת שיוכלו לאזן את מזג האוויר החם שבחוץ ולהעניק לנו ולאורחים שלנו אירוע נפלא שלא ישכח לאורך זמן.

אנחנו כאן, בחברת בטעם שלך ממתינים לטלפון מכם.