המשפחה באה לארוחת ערב שישי, הבן הזמין את החברה שלו, השכנה הזמינה את עצמה והחמות הזמינה גם את הבת של השכנים שלא תישאר לבד? במקום להיכנס ללחץ, אולי תזמיני אוכל מוכן?

 


זה קורה במשפחות הכי טובות. ארוחת שישי, מסיבת יום הולדת לסבתא, אבא, ילד בן שנה. אורחת חג, שבת חתן או סתם אירוח של החבר'ה מהמילואים של הבעל. ולפעמים לצערנו צריך לדאוג לארוחות כשיושבים שבעה. כשמדובר ביותר מ 5 אנשים לארוחה, יש להיערך בהתאם ויש לא מעט אנשים שזה מלחיץ אותם. (קראו עוד על אוכל מוכן לשבת)

פחות עבודה בתקציב דומה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מזמינים אוכל מוכן. הסיבה פשוטה, היום האנשים מאד עסוקים וכמעט ואין להם זמן פנוי לבזבז על הכנות למפגשים ואירועים. יש כאלו שמזמינים אוכל מוכן אפילו לארוחה משפחתית או ארוחת חג. כשעלות חומרי הגלם קרובה לעלות מנה של אוכל מוכן, וכשלוקחים בחשבון גם זמן עבודה, חשמל, גז, והחזרת הסדר והניקיון למצב שלפני הבישול והאפייה, כבר יותר משתלם להזמין אוכל מוכן.

היום מסעדות וחברות קייטרינג רבות מציעות שירותי אוכל מוכן. לכם נשאר להחליט מה הסגנון שאתם רוצים ואיזה כמויות ובהתאם לכך לבחור ממי להזמין את האוכל.

כשמדובר במזון לא היינו ממליצים להרחיק מסביבת המגורים. אוכל טעים וטוב הוא אוכל טרי שלא עמד שעות רבות בתנאים לא מתאימים, ולכן אם אתם גרים בתל אביב, הזמינו אוכל מוכן בתל אביב או הסביבה הקרובה כמו גבעתיים או רמת גן, אבל לא רחוק יותר מזה. (עוד על קייטרינג לאירועים קטנים)

מבחר מנות במבחר של סגנונות

אם בעבר הזמנת אוכל מוכן הסתכמה בשניצל, עוף ותפוחי אדמה בתנור, אורז לבן וסלט חסה. היום האפשרויות רבות ומגוונות  ויש אוכל שקולע לכל הטעמים, הסגנונות והתקציבים.

לכם נשאר לבחור, לשלם ורק לבוא ולקחת ולא תאמינו, אבל יש חברות שמספקות גם שירות משלוחים עד הבית.

ב"טעם שלך" תקבלו שירות קייטרינג עד הבית. תוכלו לבחור אוכל מוכן לאירוע לפי תפריט מסודר, אוכל מוכן הביתה בסגנון זרחי, על האש, שבת סטנדרט, שבת מזרחי, חלבי, כיבוד לקידוש או להרמת כוסית.

בכל התפריטים של האוכל המוכן תוכלו לבחור ממבחר עשיר מנות פתיחה, סלטים, מנות ביניים, מנות עיקריות, תוספות חמות למנות העיקריות, קינוחים ועוד.

ניתן לקבל אוכל מוכן בתל אביב, הרצליה, רמת גן וכמעט בכל מקום, תתקשרו ונבדוק את האפשרויות יחד.בכל התפריטים של האוכל המוכן