יש לכם אירוע? חתונה, בר מצווה, ברית או כל אירוע אחר? ראשית – מזל טוב, אתם תדאגו למקום, להזמין את האורחים, למצוא  D.J (קראו עוד על השכרת ציוד הגברה)., להזמין את השמלות והחליפות הכי מהודרות, לא לשכוח צלם כמובן, ועכשיו הזמן לבחור את האוכל.

הדבר החשוב ביותר להצלחת האירוע הוא הקייטרינג והכוונה היא גם לטעם (קייטרינג לברית), גם לאיכות גם לשירות, הצלחת האירוע שלכם – היא המקצועיות שלנו.

כולם יודעים שאירוע מוצלח נמדד באוכל טוב. לא תמיד יזכרו מה לבשתם אבל בטוח יזכרו את האוכל. האורחים הישראלים אוהבים אוכל טוב, בשפע, מנות טעימות עסיסיות, ומגוונות, לכן יש לשים דגש מיוחד על בחירת האוכל.

 


למה לבחור בקייטרינג "בטעם שלך"

כל צוות העובדים, הם אנשים רציניים ומקצועיים, יודעים את העבודה ונותנים שירות ברמה גבוהה.

איכות

אנחנו בקייטרינג בטעם שלך – משתמשים בחומרי גלם הטובים האיכותיים והטריים ביותר החל מהבשר דרך הסלטים ועד הקינוחים. חומרי הגלם נבחרים בקפידה וללא פשרות. חשיבות האיכות היא משמעותית ומעל הכל.

כשרות

כחברה קייטרינג מנוסה ומקצועית חשוב לנו לכבד את שומרי הכשרות ולכן כל המנות שלנו הם בכשרות מהדרין ויש אפשרות למחמירים לקבל כשרות גלאט / לנדא.

חוויית טעמים

עם חברת הקייטרינג "בטעם שלך" תקבלו שירותי קייטרינג מהמטבח האיכותי והייחודי שלנו. זהו תפריט משובח, מגוון וטעים במיוחד עם מבחרמנות, מבחר סוגי סלטים, מנות ראשונות, עיקריות תוספות וקינוחים.


גולשים נוספים התעניינו קייטרינג מהדרין


קייטרינג בהתאמה אישית מלאה

לקוח שמגיע אלינו מקבל מענה מלא לצורך הצלחת האירוע שלו מבחינה קולינרית. אנחנו נתאים את עצמנו למקום, לסגנון, לכמות, ולכל אתגר שהלקוח יעמיד בפנינו. כל הצוות המקצועי שלנו יעמוד לרשות הלקוחות שלנו וילווה את הלקוחות לשביעות רצונם המלא.

מגוון של פתרונות:

חברת הקייטרינג בטעם שלך מעניקה מגוון פתרונות לכל אירוע בכל מקום.

מבחר סגנונות קייטרינג בשרי או חלבי, סלטים, קינוחים, שתיה חמה וקרה, כלים חד פעמיים מהודרים, וכמובן שאפשר להזמין אצלנו גם מגוון של שולחנות כיסאות וציוד נלווה, הכל לפי הצרכים ואופי האירוח.

 

שירות מעל הכל

אצלנו השירות הוא בעל חשיבות מהמעלה הראשונה החל משיחת הטלפון הראשונה ועד סיום האירוע הלקוח מקבל מענה לכל שאלותיו.

בנוסף אנחנו גם מעניקים שירות של מלצרים והגשה, אנשי צוות, שינוע של האוכל למקום האירוע שלכם ועוד מגוון פתרונות להצלחת האירוע.

 

לסיכום

בטעם שלך – מעניקה ללקוחותיה חוויה קולינארית עם דגש על איכות וטריות, יחס אישי, ושירות מעל הכל.

באפשרותנו להתאים לכל אירוע בכל מקום שתבחרו, האורחים שלכם יטעמו וייהנו משירות ואוכל משובח ומנות מגוונות.

להזמנות ופרטים נוספים

בין אם אתם לפני אירוע קטן או גדול כל הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם שירות, צרו קשר עם קייטרינג בטעם שלך ונשמח לעמוד לרשותכם.