יש לנו הזדמנויות רבות להזמין קייטרינג למהדרין עבור כל שומרי הכשרות המקפידים על מצווה קלה כחמורה, ואולי זה מתאים גם לאורח חיינו. כאשר אנו עורכים חתונה, מסיבת בת מצווה, מסיבת אירוסין או ברית מילה, אנו רוצים שכולם ישתתפו באופן פעיל באירוע המיוחד שלנו – ירקדו לצלילי המנגינה, ישתתפו בשיחות ערות וכמובן יאכלו כמו שצריך.

מדוע כדאי להזמין קייטרינג למהדרין

כל מי שהזמין פעם קייטרינג למהדרין לאירוע המיוחד שלו, מעולם לא הצטער על הכשרות הייחודית. אלה כמה סיבות טובות להזמין קייטרינג בכשרות מהודרת לאירוע:

  • למען שלום בית – באירוע המשמח שלכם אתם רוצים שכולם ייהנו כמו שצריך. גם אם מדובר במשפחה בודדת בלבד ששומרת על כשרות למהדרין, אתם מעוניינים לשמח אותה כפי יכולתכם. משום כך, אתם שמחים להזמין קייטרינג למהדרין עבור כולם.
  • רק מנות מסוימות – קייטרינג כשר למהדרין מתחלק בדרך כלל לסוגים שונים. ניתן להזמין את הסוג המחמיר ביותר או לחלק את המנות לכמה סוגים כדי שכל האורחים יהיו מרוצים.
  • אין חשש למזון מקולקל או מזוהם – במסגרת כשרות למהדרין בודקים את הבשר כמה וכמה פעמים על מנת לוודא שמדובר בבשר כשר. כך שגם אמי שאינו שומר כשרות יכול להיות סמוך ובטוח שהבשר בטיחותי לאכילה.
  • כי זה טעים – קייטרינג כשר למהדרין מציע לכם מנות מגוונות וטעימות. יש שיגידו שלכם שקייטרינג כשר לא יכול להיות טעים, אך למשמע מנות כמו נתחי בשר בפטריות או פוטטו צ'יפס מגרה, אינכם יכולים שלא להטיל ספק בדבריהם של אחרים.

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן

קייטרינג לאירועים קטנים כגדולים

קייטרינג למהדרין מתאים לא רק לאירועים גדולים ומפוארים כמו חתונה או מסיבת בר מצווה, אלא גם לאירועים קטנים ואינטימיים יותר כמו אירוע של חברה קטנה, כנס בנושא מסוים או מסיבת יום הולדת קטנה. באירועים אלה מגיע לכולם לקבל מאכלי קייטרינג מן המניין. המנות המושקעות והמשובחות מוגשות לאורחים, ואי אפשר לסרב להן. כמו כן, מרבית המנות מתאימות גם לילדים המשתתפים באירוע. הן מגרות, וטעימות לחך וכל הילדים יאכלו אותן בשמחה, גם אלה שנוהגים לעשות בעיות במהלך הארוחות המשפחתיות.

גורמים נוספים בהצלחת האירוע

הזמנת קייטרינג היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לעשות כדי לארגן אירוע, אך זה לא הדבר היחיד. אם אתם מארגנים אירוע בתוך הבית או במקום קטן יחסית כמו בית כנסת, חשוב לוודא שיש לכם את הציוד הדרוש לאירוע. בחברה מקצועית תוכלו להשכיר כלים לאוכל, מאווררים, תנורי חימום ועוד.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי מהדרין

אוכל מוכן במרכז