ישראלים רבים מקפידים לשמור על כשרות בכל מה שנוגע למזון שמוגש באירועים וגם בבית הפרטי שלהם. היות שאוכל הינו חלק בלתי נפרד מקיומו של כל אירוע, יש לשער שמי שיוזמן לאירוע ירצה לוודא שמדובר על קייטרינג כשר. מי שאחראי על הזמנת הקייטרינג הוא בדרך כלל בעל השמחה שדואג גם לכל הדברים האחרים שצריך לארגן באירוע.

בודקים את חברת הקייטרינג

על מנת להיות בטוחים שמדובר על חברת קייטרינג שמציעה אוכל כשר יהיה עלינו לבדוק את החברה לעומק ולדבר עם נציגי החברה על נושא זה. בדרך כלל אם קיימת תעודת כשרות לעסק, אין כל סיבה לחשוש וכנראה שמדובר על עסק כשר שמשגיח על המזון שהוא מגיש.

איך נמצא קייטרינג כשר

היות שנושא הכשרות נמצא במקרים רבים בראש מעיניהם של האורחים באירוע, ישנם כמה גורמים שניתן להסתמך עליהם כאשר אנו מחפשים קייטרינג כשר:

  • תעודת כשרות היא הסממן הפיזי הבולט ביותר ותמיד נרצה לראות את התעודה הזו על מנת להישאר רגועים ולהמשיך בתהליך ההזמנה. כל תעודה חתומה על ידי רבנות מסוימת וישנם אנשים שמעדיפים חתימה מסוימת.
  • בדרך כלל מוטב לבחור בקייטרינג חלבי שיהיה מרענן יותר וישאיר את האורחים זמן רב יותר באירוע וברחבת הריקודים.
  • אם ישנו מספר מצומצם של אורחים שמעדיף כשרות למהדרין, אז ניתן להשיג מספר מנות מחברת הקייטרינג. במקרים רבים תוכל החברה לספק זאת.
  • כדאי לחפש המלצות על חברת הקייטרינג ולשאול אנשים שחוו את השירות שלה. מומלץ גם לבקר באירוע שבו החברה מגישה את המזון על מנת להתרשם מהטעם ומהסגנון.

מתי מומלץ להזמין את הקייטרינג

ככל שמדובר על קייטרינג כשר כדאי לפנות אל החברה בזמן ולא להמתין לרגע האחרון. ידיהן של חברות רבות יהיו מלאות עבודה בעונת הקיץ שכן בתקופה זו מתקיימים רב האירועים. אם האירוע שלכם צריך להתקיים בקיץ, מוטב לפנות אפילו חודשיים מראש כך שתבטיחו לעצמכם את השירות שרציתם. הניסיון שלכם יכול להועיל לכם מאוד וניתן להיזכר באירועים בהם ביליתם לאחרונה ולנסות לאתר את חברת הקייטרינג שפעלה בהם. לפעמים דווקא בשיטה זו תצליחו לאתר את החברה המתאימה ביותר לכם.

אם האירוע שלכם מתקיים בעונת החורף תוכלו להתמקח יותר על המחיר ולנסות להוריד אותו שכן ממילא ישנם פחות אירועים בעונה זו. בכל מקרה לא כדאי לסמוך רק על המחיר ולעיתים גם מחיר סביר יביא אתו שירות מצוין ואוכל טעים שישאיר לאורחים שלכם טעם של עוד.

קרא ועוד על:

קייטרינג לאירועים שעושה את האירוע