אוכל, קדימה אוכל. אוכל טוב קובע את איכות החיים של כולנו. אוכל טוב שהוא גם כשר, בכלל שיחקנו אותה.

הגיע הזמן לערוך אירוע? קידום בעבודה, מסיבת גיוס, מסיבת יום הולדת, מסיבת שחרור או כל אירוע אחר, ואתם מזמינים הרבה אורחים? אז כמובן שלא תעמדו להכין את כל האוכל בעצמכם, למרות שאתם חובבי בישול ומיטיבי לסת.

 


אז כדי שהאירוע יהיה מושלם, כדאי להעזר בחברת קייטרינג משובחת וכשרה שתענה על כל ציפיותיכם. למרות שחברת הקייטרינג עושה את האוכל, אתם מחליטים לפי סוג האורחים ולפי האוכל שאתם אוהבים ביותר, איזה סוג של אוכל, מה הטעם, ואת סגנון ההגשה.

ראשית החליטו על מקום האירוע, אם זה בחצר ביתכם, אם בתוך הבית, אם בעבודה או בכל מקום אחר.

לאחר מכן חשבו מה מתאים לאופי האירוע ולסוג האורחים, האם קייטרינג בשרי כשר או קייטרינג חלבי כשר.

החלטתם והתחלתם לחפש? חפשו טוב, בטח לא להתקשר לחברת הקייטרינג הראשונה שקופצת בגוגל. משום שהאירוע הוא שלכם ואתם רוצים לעשות אותו בצורה הטובה והטעימה ביותר, חפשו חברה שתענה לצורך שלכם מבחינת כשרות, מבחינת מקצועיות, מבחינת ההיצע ומבחינת התקציב. רצוי להתקשר למספר חברות קייטרינג ולנהל איתם משא מותן, ואז להחליט.

משום שישנם מספר סוגים של כשרות, מהדרין בד"ץ גלאט ועוד, בחרו את סוג הכשרות שאתם יודעים שישביע את רצון המוזמנים.

כמובן שבהתקשרות עם חברת הקטירינג אשר מספקת אוכל כשר, תדרשו לראות תעודת כשרות ואת סוג הכשרות.

דאגו לבקר במקום שבו מבשלים את האוכל, להתרשם ולטעום, האירוע הרי מייצג אתכם, בחרו את האוכל שהכי טעים לכם, הדרך אל הלבבות והשביעות רצון, עוברת דרך הקיבה, את זה כולנו יודעים.

דברו עם נציג מחברת הקייטרינג, שיציג לכם את האפשרויות, יזמין אתכם לטעום, יעזור לכם לתכנן את סגנון המנות וסגנון ההגשה.

בשום פנים ואופן אין להתפשר על הטעם, ומכאן, להקפיד היטב על חומרי גלם משובחים לבישול האוכל שתרצו שיהיה באירוע שלכם. בשבילכם ובשביל המוזמנים שלכם באירוע שאתם מתכננים, רק את הטוב ביותר וללא פשרות.

כשתגיעו לשלב הקינוחים, גם אותם בחרו בקפידה, לא עוד קינוחי פרווה תפלים, אלא קינוחים שבאמת כיף לסיים איתם את הסעודה. עוגות שוות וכולי.

מה שעוד עליכם לבדוק זה את ההגיינה והניקיון. עניין זה חשוב מאין כמוהו. בקרו במקום ובדקו שהמטבח נקי, שמשטחי הבישול נקיים והגיינים, שחלילה לא מסתובבים חרקים ומכרסמים במקום, אם הריצפה נקיה והמקום אינו מוזנח. כי מקום שמקפיד על הגיינה נאותה יקפיד גם על חומרי גלם טובים ובישול טעים.


גולשים נוספים התעניינו גם בגן אירועים במרכז הארץ


האם הטבחים במקום אוהבים באמת אוכל?

טבחים אשר בישול ואוכל אהבת חייהם, לעולם יבשלו אוכל טעים, יבשלו ברגש ולא באופן תעשייתי. טבחים כאלו מבשלים מתוך שליחות ואוהבים לענג אנשים אחרים דרך החיך.

תאמו אם נציג החברה איזה אופן הגשה מתאים לכם. קיימות אפשרויות רבות, עשו זאת לפי סגנון האירוע ומהותו.

ניתן לפזר דוכני מזון, במקרה של קייטרינג בשרי ניתן לצלות בשר במקום (אסאדו) לעשות על האש במקום ועוד אפשרויות רבות.

ניתן לפזר דיילי מזון בין האורחים, ניתן לעשות בופה שמאחוריו עומד טבח ומגיש מנה מעוצבת, וכמובן באם האורחים מבוגרים ונעים להם לשבת יחד, ניתן להגיש באופן מסורתי, ישיבה סביב שולחן ומלצר לכל שולחן.

כמובן גם בקייטרינג כשר דאגו למנות אלטרנטיביות לצמחונים, לטבעונים, לאלו שרגישים לגלוטן (חלבון הנמצא במוצרי חיטה).

דאגו מבעוד מועד שהנציג מחברת הקייטרינג ישגיח כי במהלך האירוע ובסופו, יפונו מהשולחן כלים מיותרים ושיירי מזון. הנראות תורמת להצלחת האירוע.

שיהיה לכם אירוע מוצלח וטעים.


עוד על הזמנת אוכל מוכן לשבת ראשון לציון