ממש לא צריך להיות דתיים או חרדים בשביל להזמין לאירוע או לשבת בבית קייטרינג כשר למהדרין. מספיק שיש לכם חברים שמגיעים להתארח בשבת או משפחה קרובה או משפחה רחוקה שהם יותר שומרים מכולם ומגיעים לאירוע שלכם ואתם צריכים להקפיד.

מה הכוונה למהדרין?

הכוונה במילה למהדרין היא בהקפדה, לעיתים בהקפדה יתרה. הקפדה לפי הכללים המחמירים ביותר בנושא, בחומרה. ההקפדה בלמהדרין היא לחלוטין- לגמרי ללא סטיות. וזו הסיבה שאנשים ששומרים על כשרות למהדרין לא יתפשרו על אסף סוג כשרות אחרת וכיוצא מזה גם לא יסתפקו בקייטרינג כשר בלבד אלא רק בקייטרינג כשר למהדרין.

לאנשים השומרים למהדרין, כאשר מדובר לרוב בדתיים המחמירים במצוות או בחרדים השומרים על המצוות בהקפדה, לא מספיק רק לקנות אוכל כשר למהדרין הביתה- הם ילכו אך ורק למסעדות ובתי קפה בהם האוכל שמוגש הוא כשר למהדרין ואפילו במלונות ובתי הארחה שהם שרים למהדרין- גם בארץ וגם בחו"ל. יש הרבה אנשים כאלה והם לרוב מתארחים או סועדים בקבוצות ולכן יש יתרון משמעותי למלון להיות כשר למהדרין או למסעדה להיות כשרה למהדרין ולארח סוג מסוים של אוכלוסייה אשר שומרת כשרות למהדרין ותהווה קהל לקוחות קבוע. אותו הדבר בחברת קייטרינג כשר למהדרין!


גולשים נוספים התעניינו גם קייטרינג מחפוד


מה הם היתרונות בקייטרינג כשר למהדרין?

היתרון בקייטרינג כשר למהדרין הוא שלא משנה אם מדובר באנשים שומרי מסורת שמקפידים על חלק ממצוות הכשרות או אנשים שלא מקפידים כלל או אפילו אנשים המחמירים בכל המצוות הנוגעות בכשרות- כולם יכולים לאכול ממנו מבלי לחשוש.

פוסקי הכשרות ושומרי הכשרות של כל העדות- גם של עדות המזרח וגם של עשות אשכנז במהדרין נוהגים להחמיר על מנת שכל אדם- והכוונה היא בעיקר לכל יהודי- יוכל לאכול ללא חשש את האוכל שמוגש לא ועיקר הדגש הוא כמובן על הבדר וסוג השחיטה שלו בו רוב האנשים מקפידים בעיקר המהדרין.

אז אם יש לכם אירוע מספיק שיש אחד מהאורחים שמקפיד על כשרות למהדרין ואתם צריכים להזמין קייטרינג כשר למהדרין. אבל אל דאגה-יש הרבה אוכל טעים ומושקע ומבושל היטב ובעיקר כשר למהדרין!

אם המהדרין מקפידים בחומרה ולעיתים בחומרה יתרה הרי שהם יבדקו את הכשרות ולא ימהרו לאכול דבר וחצי דבר אלא אם כן יגידו להם איזו כשרות זו מראש וחלקם אך נכנסים לבדוק במטבח ולראות את החותמת של המשגיח כשרות לפני שיטעמו מהאוכל- אז כדאי להיות מוכנים ובטוחים!

כך שלסיכום- אם אתם מפיקים אירוע וטרם החלטתם על הקייטרינג כדאי שתהיו בטוחים שאף אחד מהאורחים שלכם לא שומר כשרות למהדרין אחרת הוא לא יאכל את האוכל אלא אם כן תזמינו קייטרינג כשר למהדרין.


אולי יעניין אותך קייטרינג לאירועים גדולים