האוכל הינו חלק חשוב ומשמעותי במסורת היהודית. חלק גדול מחיינו סובב סביב דיני הכשרות שלנו. חלק גדול מהטקסים הדתיים שלנו, המנהגים עליהם אנחנו מתחנכים סובבים סביב ארוחות השבת וארוחות החג.

חשיבות האוכל בחיינו אינה מקרית מאחר והאוכל הוא המזין את גופנו ואת נשמתנו. הוא הדלק של המכונה הזו שנקראת גוף האדם. הוא המשפיע על בריאותנו ומעצב את חיינו בכללותם וכמובן שגם משפיע על הסביבה בה אנחנו חיים.

כדי למנוע מן האדם את ההתמכרות לתאוות האכילה וכדי שהאוכל יתפוס את מקומו הנכון בחיים שלנו.

קייטרינג כשר למהדרין במרכז ביהדות יש מספר חוקים ומנהגים:

  1. ימי צום – במהלך השנה היהודית קיימים 5 ימי צום: יום הכיפורים, צום גדליה, עשרה בטבת, יז' בתמוז ותשעה באב. ימי צום אלו נחשבים כעינוי ואבל ומנתקת את האדם מהצד הפיסי הגופני שלו ומאפשרת לו להתמקד יותר בצד הרוחני, להתמקד בתכני אותו יום תענית.
  2. איסורי אכילה – ישנם מאכלים רבים שעלינו להימנע מהם ביהדות. מאכלים רבים שהתורה אוסרת עלינו לאכול אותם .
  3. תרומות ומעשרות – התורה והדת היהודית מצווים עלינו להפריש תרומות ומעשרות לאחרים בכדי שלא נשכח מהיכן מגיע כל השפע הזה.
  4. ברכות – לפני כל ארוחה יש לעצור ולברך על האוכל, מעין בקשת רשות מאלוהים לאכול את המזון המוגש לנו.
  5. מצוות – ישנן גם מצוות רבות הקשורות לתחום האוכל.

לאורך דורות רבים ולמרות הקושי שהיה קיים, היהודים מקפידים לשמור על הכשרות כביטוי לזהות היהודית ועל מנת להבדיל אותם מהסביבה הלא יהודית בה חיו.

כאשר אנחנו משתמשים היום בשירותי קייטרינג מהדרין אנחנו בעצם ממשיכים את אותה מסורת מפוארת שהתחילה לפני שנים רבות.

בעצם ההתכנסות שלנו, לחגוג חגים ואירועים עם משפחה ועם חברים מסביב לשולחן עם שפע של אוכל כשר וטעים אנחנו ממשיכים את אותה מסורת של פעם.

קייטרינג כשר למהדרין במרכז הוא שירות מאוד מבוקש בקרב האוכלוסייה מפני שאנשים רבים למרות שלא בהכרח מגדירים את עצמם בתור שומרי מסורת או דתיים, עדיין מעדיפים לשמור על אכילת מזונות כשרים בלבד וזאת לשמור על מסורת רבת השנים שלנו בתור יהודים.

לרוב בכל אירוע נוכל למצוא גם אורחים מעורבים הן מהמגזר החילוני וגם אורחים מהמגזר הדתי וקייטרינג שהינו כשר למהדרין יכול לתת מענה לשתי אוכלוסיות אלו כדי שכולם יוכלו לחגוג ולשמוח ביחד ללא הבדלים.

אוכל מחבר ומגשר בין אנשים ממגזרים שונים ומתרבויות שונות ולכן בכל אירוע או מסיבה אותה אנחנו עורכים אנחנו נוהגים להגיש אוכל טוב ומשובח אשר עושה את האירוע.

הזמנת קייטרינג כשר במרכז ניתן להזמין לכל אירוע אותו אתם עורכים בין אם הוא קטן ובין אם הוא גדול. לכל סוגי האירועים שאתם חושבים כמו שבת חתן, חגים, חתונת זהב ועוד. קייטרינג כשר למהדרין טוב יחסוך לכם הרבה שעות רבות של טרחה במטבח ותוכלו להינות מהאירוע שלכם לפחות כמו האורחים.


עוד על קייטרינג כשר לאירועים קטנים