החיים לא תמיד מזמנים לנו רק אירועים שמחים כמו יום הולדת, בר מצווה או חתונה, לפעמים הם מזמנים לנו אירועים עצובים כמו אזכרה ושבעה.

בימים קשים כמו אזכרה ושבעה, בהם אנחנו מקיימים מנהגי אבלות, נוהגים להגיע אלינו המון אנשים אשר רוצים לחלוק כבוד ולנחם אותנו.

במהלך השבעה נהוג להגיע מייד אחרי טקס הקבורה לבית בו ישבו האבלים שבעה בשבוע הקרוב וכך מגיעים גם אורחים רבים המעוניינים לחלוק כבוד ולנחם אותנו.
על פי ההלכה נהוג לשבת בדירה של הנפטר אך יש לקחת בחשבון את גודל הדירה. אם צפויים להגיע מנחמים רבים, העדיפות היא לשבת בדירה מרווחת יותר של אחד מבני המשפחה. הימצאות אנשים רבים בימים אלו מסייעת להתמודדות עם האבדן.

במהלך השבעה, נהוג שהאבלים אינם עושים כל מלאכה כולל בישול והכנת ארוחות. ולרוב למשימה הזו נרתמים שכנים ומכרים. בכדי לא להכביד אנחנו ממליצים להזמין קייטרינג כשר לאירועים קטנים.

אנחנו מציעים את שרותינו בימים קשים אלו, בהם אתם מקיימים את מצוות האבלות. ימים אלו אינם פשוטים כלל וכלל ונעמוד לצדכם בכל שלב בדרך ונספק עבורכם את האוכל הטעים והמנחם ביותר.

ישנם מספר חגים המפסיקים את השבעה או דוחים אותה עד לאחר צאת החג.

במידה והקבורה נערכת לפני ראש השנה, יום הכיפורים חג הסוכות, פסח, או שבועות – השבעה מסתיימת לפני כניסת החג. במידה וימי השבעה כבר הסתיימו, חגים אלו מקצרים את ספירת ימי השלושים. אם הקבורה חלה בחול המועד, השבעה נדחית ומתחילה רק במוצאי החג.

אחד ממנהגי השבעה המקובלים הוא לקיים סעודת הבראה – עם שובם של האבלים מבית הקברות, מוגשת להם סעודה הנקראת "סעודת הבראה". בסעודה זו נוהגים לאכול מאכלים מעוגלים כמו ביצים, כעכים, עדשים ועוד כסמל למעגל החיים.

על מנת לסייע לכם להתרכז בדברים חשובים, נעמוד בימים קשים אלו לצדכם ונעשה הכל כדי להסיר דאגה זו מראשכם. האוכל אשר נגיש באירוע מסוג זה יהיה פשוט, חם אך גם מנחם וטעים.


אולי יעניין אותך אוכל מוכן לשבת


במהלך השבעה והאזכרה מגיעים הרבה אנשים כדי לנחם את המשפחה האבלה. אנחנו נדאג לקייטרינג כשר ולסעודה מכובדת לאורך כל ימי השבעה ובזמן האזכרה. זו אינה משימה קלה לארגן ולהכין כמויות אוכל גדולות והגשתן לקבוצות אורחים גדולות באותו זמן. צוות מקצועי ובעל ניסיון כמו שלנו ערוך לתת לכם את השירות המקצועי ביותר במצבים מורכבים אלו.

אם אתם נדרשים לערוך אזכרה ולכבד את זכרו של אדם קרוב ויקר שנפטר, ניתן לקיים ארוחה מכובדת אשר תסופק על ידי חברת קייטרינג כשר לאירועים קטנים. האזכרה לרוב נערכת בבית המשפחה או בבית כנסת.

באזכרה או בימי השבעה האוכל יהיה לרוב פשוט יותר וביתי כשמטרתו העיקרית היא לגרום לתחושת שובע ולהיות מקור ניחומים.

קיום אירוע ביתי מסוג זה עלול להפוך למעמסה על הסובבים. צריך לטרוח ולארגן את הריהוט, השולחנות וגם לדאוג שהאוכל יהיה טעים, טרי, שיגיע בזמן ושיספיק כמובן לכולם.

אם נוכל להקל עליכם לפחות בחלק מהדברים כבר אמרנו דיינו.

השירות שלנו נמצא במרחק טלפון אחד, אז אל תהססו.