אנחנו בקייטרינג בטעם שלך מציעים לכם קייטרינג גלאט כשר, כאחד מהשרותים הרבים אותם אנחנו מציעים. חברתנו בעלת ניסיון של לא מעט שנים בתחום .והשירות והמקצוענות אצלנו הם מעל לכל.

לאילו סוגי אירועים ניתן להזמין קייטרינג גלאט כשר?

אנחנו מספקים קייטרינג גלאט כשר עבור מגוון רחב של אירועים:

  1. ברית/בריתה – שירותי הקייטרינג של חברת בטעם שלך מתאימים לחגוג גם ברית וגם בריתה. יש באפשרותנו לספק קייטרינג גלאט כשר לכל כמות של מוזמנים בין אם היא קטנה או גדולה.
  2. בר/בת מצוה – אנחנו מציעים תפריט עשיר ומגוון, העונה על דרישות מזמין האירוע. המנות מבושלות על ידי אנשי צוות מקצועיים המשתמשים רק בחומרי גלם טריים, איכותיים ובריאים. המנות גם מותאמות לקונספט האירוע שנבחר.
  1. חתונות –אנחנו מציעים לכם תפריטים מגוונים ועשירים המורכבים ממנות מובחרות ומשובחות שאותן ניתן להתאים לקונספט החתונה שהחלטתם עליו. אנחנו גם מציעים מספר דרכי הגשה כמו דוכני מזון, בופה או הגשה מסביב לשולחנות.
  2. אוכל מוכן לשבת משפחתיות – אם הזמנתם את המשפחה המורחבת לבלות אצלכם את השבת ואין לכם חשק או זמן לטרוח במטבח על הבישולים, הזמנת קייטרינג גלאט כשר הוא הפתרון הנכון עבורכם.
  1. אירוע עסקי –אנחנו מסוגלים להעניק שירות לכל חברה או עסק הפונים אלינו בין אם אתם עורכים אירוע עסקי כמו השקה של מוצר חדש הנכנס לשוק או אירוע חברה כהוקרה לעובדים שלכם. אנחנו כאן תמיד כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.
  2. ארוחות חג- תוכלו לחגוג את החג עם מטעמים שמזכירים את ניחוח ביתה של אמא. אנחנו מציעים מגוון רחב של מנות המאפיינות את מאכלי העדות השונים וכך תוכלו לחוות חג בטעם של ביתאמא.
  1. אירוע בשרי– כל המוזמנים שלכם, באשר הם יוכלו להנות ממנות בשריות כשרות למהדרין שהן טעימות ובנוסף להנות ממגוון התוספות שאנחנו מציעים. גם קינוחי פרווה משובחיםתוכלו למצוא בתפריט שלנו.
  1. אירוע חלבי– המבחר העצום של המנות החלביות הכשרות שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, מאפשרים לכם לבנות תפריט התואם בדיוק את ההעדפות האישיות שלכם וכמובן שגם לתקציבהעומד לרשותכם בין אם הוא קטן וצנוע ובין אם הוא רחב.
  2. אירוע קטן ורגוע או אירוע גדול ורועש – בהתאמה לאירוע אותו בחרתם לעשות ובהתאמה לקונספט הנבחר נשמח להגיש לכם קייטרינג גלאט כשר, טעים ואיכותי בין אם בבופה ובין אם זה בהגשה סביב שולחנות כאשר האוכל מוגש על ידי מלצרים.

צוות הקייטרינג שלנו מחכה לטלפון שלכם, לענות לכם על כל שאלה שעולה על דעתכם. אנחנו כאן כדי לייעץ לכם בנוגע לסוגי כשרויות המתאימים לארוע שלכם, באילו מנות לבחור וכיצד לשלב אותם ביחד כדי שיצרו שילוב מנצח.

פנו אלינו עוד היום כדי לבדוק את המחירים האטרקטיביים אותם אנחנו מציעים.


אולי יעניין אותך השכרת שולחנות וכסאות לאירועים