עם יד על הלב, החלק הכי חשוב באירוע הוא האוכל!

הבחירה הכי נכונה עבור האירוע שלך הוא – קייטרינג בשרי כשר במרכז.

מי לא יתענג על תפריט שכזה? קייטרינג בשרי מדבר אל כולם. החל מצעירים ועד למבוגרים שיודעים להעריך נתח בשר עסיסי ואיכותי.

קייטרינג בשרי כשר במרכז זהו קלף מנצח! קייטרינג בשרי כשר במרכז הולך להיות מסמר הערב. הרי אם זה לא אדום, עסיסי, נמס בפה ובעל טעם חלומי – זה לא קייטרינג בשרי. וכמובן שעבור האורחים שלנו נרצה את הטוב ביותר. מגיע להם, לא?

אז למה דווקא בשר?

מחקרים מראים כי קיים קשר הדוק בין אכילת בשר ובין כוח וגבריות.

בעשורים האחרונים נעשתה צליית בשר על האש למנהג מרכזי. צליית בשר על האש, במנגל, היא בשביל רבים מהאזרחים היהודים של מדינת ישראל הדרך המקובלת והבולטת ביותר לחגוג.

ומה בעצם מסמל הבשר הצלוי על האש? צליית בשר על האש מבטאת עושר, שפע ונדיבות הנגזרים מהנכונות לטפל במשאב היקר. צליית הבשר על האש היא טכניקת בישול שמעצימה  את כוחו של הגבר כסמל לגבריותו, לעוצמה, לעושר ולנדיבות.


להזמנת אוכל לאירועים לחצו כאן


אכילת בשר ובייחוד בשר אדום לרוב נתפסת כעניין גברי. צבעו האדום של הבשר מבטא כוח, אגרסיביות, תשוקה ומיניות.

אכילת בשר מתאפיינת גם לא רק בתחרות חברתית אלא גם בשיתוף פעולה ובחלוקתו בקרב מעגלים חברתיים רחבים ולפי כללים מדוייקים.

בשר מחולק בראש ובראשונה מסיבות חברתיות. בעבר היה נהוג שהגברים היו צדים חיות גדולות ומחלקים את בשרן כדי לזכות בתמורה ובטובין חברתיים.

גם במדינות לאום רבות אחרות, כמו ארגנטינה, ברזיל, אורוגוואי ועוד, זוכה צליית הבשר למעמד מיוחד. בישראל מבטאת ארוחת הבשר הצלוי כוח, גבריות והשתלטות על המרחב עוד מימים ימימה.

ידוע גם שאכילת בשר יש בה מן השמחה ולכן נפסק שבזמנים שיש צורך להרבות בשמחה מצווה היא לאכול בשר ואילו בימים בהם יש להמעיט בשמחה כמו תשעת הימים הקודמים לתשעה באב, נהוג שלא לאכול בשר.

אנחנו מציעים לך קייטרינג בשרי כשר, טעים ואיכותי גם לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים. נקבע ביחד את אופי התפריט כך שיהיה עשיר, טעים ואיכותי ואת אופן ההגשה המועדף עליכם כמו הגשה באמצעות דוכני מזון, בסגנון בופה או הגשה אישית לשולחנות על ידי מלצרים נעימים ואדיבים, ונקיים עבורכם אירוע מנצח.

קייטרינג למוסדות

בתוך המטבח הגדול והחדשני של בטעם שלך. השף מחלק הוראות, הטבחים קוצצים, מערבבים, מקפיצים. כולם מרוכזים בעבודה. ההכנות מתבצעות בשקט מופתי רק רעשי הסכינים החותכות ונקישות כפות העץ על הסירים מפלחים מדי פעם את הדממה. לפתע מהמסדרון נשמעת שירה ומחיאות כפיים, זה דורון והוא שר את "אדון שוקו" של אריק אינשטיין " אדון שוקו הולך לבקר חבר שלו, אדון שוקו אחר.