קייטרינג בד"ץ
קייטרינג בד"ץ

אמנם לא כל אחד יטרח לברר מה סוג הכשרות באירוע שאליו הוא הוזמן, וישנם אנשים שפשוט יסמכו על מארגני האירוע שיבחרו בשבילם את הטוב ביותר ולא יתערבו בנושא זה. מאידך, במקרים רבים ירצו האורחים להיות בטוחים שהתפריט שמוגש להם כשר בהשגחת בד"ץ ויעשו כל מה שצריך על מנת לוודא זאת.

קייטרינג בד"ץ משמעותו שקיימת תעודה שמוכיחה שהמנות בהשגחה ואין כל סיבה לחשוש מהן. למעשה מרבית בתי העסק שעוסקים בהכנת מזון ברחבי הארץ נמצאים תחת השגחה כל שהיא ומדובר על אחוזים נמוכים של עסקים שלא מחזיקים בתעודת כשרות מסוג כל שהוא. ניתן בקלות להבין אם חברת קייטרינג זו או אחרת מחזיקה בתעודת כשרות ועל כן אין כל בעיה לבחור בחברת המתאימה.

מזון טעים, מגוון ואיכותי

הבחירה בשירותי קייטרינג בד"ץ היא טבעית ואין כמעט הבדל ברמת והאיכות שניתן להגיע אליה במנות מסוג זה. אפשר לערוך אירוע בהשגחת בד"ץ ולקבל מנות ברמה גבוהה מאוד, בשריות, פרווה או חלבי בהתאם לבקשות של משתתפי ועורכי האירוע. בכל מקרה, מומלץ כמובן לעשות כל מה שדרוש ולא להתפשר על כך בשום אופן. התפשרות עלולה להביא לעוגמת נפש בקרב האורחים ובעלי השמחה:

  • במהלך פגישה עם נציגי חברת הקייטרינג כדאי לבקש לראות את תעודת הכשרות של המקום. בדרך כלל היא תהיה מוצגת המקום שכל אחד יוכל לראות אותה ולהבין שמדובר על עסק כשר.
  • את סוג התפריט כדאי לבנות ביחד עם נציג החברה. אפשר ללכת על תפריט עממי או גורמה והכל צריך להיעשות בהתאם למסגרת התקציב שלכם.
  • חשוב לבחור בתפריט שיתאים לאירוע ולאורחים שיוזמנו אליו, וניתן לשלב בין סוגים שונים של תפריט.
  • צורת ההגשה יכולה להיות על ידי מלצרים שניגשים את השולחנות ומגישים את המנות היישר אל הצלחות, או באמצעות בופה שכל אורח יוכל למלא את הצלחת כאוות נפשו.

בנושא זה מומלץ להתייעץ עם מי שמבין בנושא ולהחליט על שיטה ההגשה המתאימה ביותר.

במה כדאי לבחור

קייטרינג בד"ץ מתאים לכל סוג של קהל, אך לעיתים קיים הבדל בגילאים של האורחים שמוזמנים. אם מדובר על אורחים צעירים בעיקר אז ניתן להסתפק בבופה עשיר שגם יביא לחיסכון בעלות של המנות. כאשר מדובר על אורחים מבוגרים יותר אז הם בוודאי יעריכו שירות של מלצרים שיחסכו להם את העמידה בתור לבופה. בכל אופן, נרצה להתאים את צורת ההגשה לאופי של האורחים, ועל כן כדאי שלא למהר ולהתייעץ עם בעלי מקצוע, חברים ובני משפחה.

אולי תרצה להזמין?

קייטרינג גלאט כשר

קייטרינג בשרי כשר במרכז