הציבור הדתי והחרדי בפתח תקווה והערים הסמוכות, מעוניין במקרים רבים לרכוש אוכל מזון לבני המשפחה, לחברים או לקולגות בעבודה. הימצאותו של קייטרינג בד"ץ פתח תקווה פותר להם בעיה מהותית ומאפשר להם לרכוש קופסאות של מזון באופן קל ונגיש.

 


קייטרינג בד"ץ בפתח תקוה

קייטרינג בטעם שלך שם לו למטרה להקל על חיי היום יום של תושבי פתח תקווה והסביבה ולכן התושבים יכולים לרכוש סוגים רבים של מזון, בהתאם לרצונותיהם ולהעדפות הקולינריות שלהם.

בקייטרינג בד"ץ של בטעם שלך מבשלים כמויות גדולות של מאכלים שונים, כדי לאפשר לכל אחד מהלקוחות לראות את ההיצע הגדול ולבחור אילו פריטים הם המועדפים עליו. כל ללקוח מכיר את סוגי המזון האהובים על בני הבית ובמיוחד על הילדים ובהתאם לכך הוא רוכש מטעמים ספציפיים. על פי ההשערות של הלקוח, הוא רוכש לדוגמה קופסה גדולה של שניצלים וקופסה קטנה של פרגיות כדי שהחלוקה תהיה בהתאם לטעמים האישיים של בני הבית ולמספר הנפשות בבית.

רכישת אוכל מוכן מחברת קייטרינג

קניית אוכל מזון מוכן תפסה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. עקרות הבית ונשות הקריירה הבינו שמדובר בצורך שהוא חיוני במקרים רבים והוא לא מותרות, לכן נוח מאד לרכוש קייטרינג בד"ץ פתח תקווה. הלקוחות מודעים לעובדה שבמטבח זה מועסקים משגיחי כשרות אשר דואגים לכך שהבשר יעבור את כל התהליכים הנדרשים הן בשלב השחיטה והן בשלב הבישול, כך שהלקוחות יהיו רגועים שהתהליך בוצע כראוי בדיוק כמו בבית ולכן התקבל הכשר של בג"ץ לחברת קייטרינג זה.

בימים עמוסים, אחרי לידה, בחופשות או בחגים, משפחות רבות מודעות לעובדה שבמקרה צורך או כדי להקל עליהם בימים קשים, הן יכולות לרכוש את סוגי המזון המועדפים עליהם. בדרך זו מניחים במקרר את קופסאות המזון וכל בני הבית נהנים מאוכל טעים אשר נמצא תמיד בבית.

זהו פתרון מצוין לסטודנטים שעסוקים בלימודים, בעבודה ובמטלות נוספות ולכן מעוניינים להוריד את נטל הבישול ולכן הם רוכשים מזון מבושל מוכן.

סוגי המזון בקייטרינג

באופן טבעי כל אחד מהלקוחות מעוניין לרכוש סוגים אחר של מזון ולכן הקייטרינג מכין מראש היצע גדול מאד של סוגי מזון. בתחום הארוחות הבשריות אפשר לקנות סוגים שונים של בשר בקר, פרגיות, עוף, איברים פנימיים, כבש ועוד. כמו כן שלל תוספות כמו אורז בכמה אופציות של הכנה וכך גם תפוחי אדמה וסוגים שונים של ירקות מבושלים.

שביעות רצון של הלקוחות

הלקוחות של קייטרינג בטעם שלך מרוצים מאד מטיבו של האוכל ולכן הם מגיעים שוב ושוב כדי לרכוש מאכלים זהים או אחרים לרווחת בני המשפחה.

זו הסיבה שרבים מהלקוחות מזמינים משירותי הקייטרינג מטעמים גם עבור אירועים שהם עורכים כמו בר מצווה, יום הולדת, ברית מילה או כל שמחה אחרת.


אולי יעניין אותך קייטרינג גלאט