ציבור גדול מאד בישראל, מעוניין לרכוש מאכלי בשר מהדרין אשר בהכנתם קיימת הקפדה רבה על הכשרת הבשר, על פי כללי הכשרות היהודיים בנושאי שחיטה, המלחה והפרדת הדם.

לכן במטבח מכינים בשר מהדרין על סוגיו השונים להנאתם הגדולה של הלקוחות, אשר מודעים לאופן ההכנה הנכון והמעולה של הבשרים.

 


שימוש בבשר מהדרין

משגיחי הכשרות במטבח דואגים לכך שכל הבשר עובר את התהליך כך שיהיה כשר למהדרין בהתאם לדרישות הציבור כדי להגן על בריאותם. כל תהליך ההכנה מתבצעתוך שמירה על ניקיון ועל היגיינה מרבית לאורך כל תהליך ההכנה.

קייטרינג בשר מהדרין

בתפריט של קייטרינג בשר מהדרין מופיעות מנות עיקריות רבות של סוגי הבשר השונים כמו לדוגמה נתחי בשר משובחים בתהליך בישול או צליה תוך שימוש בעשבי תיבול טריים ושפע של תבלינים אשר יוצרים תוצאה סופית נפלאה וחגיגה של טעמים. כמו כן מגוון אפשרויות של הכנת חלקי עוף כמו שוקיים כרעיים, כנפיים, כבדים ועוד. ההיצע כולל הכנתם במגוון טעמים מזרחיים, אסיאתיים ואחרים כך שכל אחת מהמנות נראית אחרת וטעמה הוא יוצא דופן וייחודי לסגנון בישול זה.

הלקוחות נהנים מסלטים טריים אשר משלבים סוגים שונים של ירקות ותבלינים כשהתוצאה של הכנתם היא לא פחות ממושלמת. הסלטים הצבעוניים הללו הם מעוררי תיאבון והופכים כל ארוחה לחגיגה של ממש.

השפים המומחים של חברת קייטרינג בטעם שלך מחדשים כל הזמן. הם מנסים תפריטים חדשים, מוסיפים מרכיבים חדשים וזאת כדי להעניק לקהל הלקוחות שפע של מאכלי קייטרינג בשר מהדרין. ההצלחה הגדולה של כל אחד מהמרשמים המאתגרים אהובים מאד על הלקוחות, אשר רוכשים אוכל מוכן בחברת הקייטרינג וגם האורחים באירועים השונים.

בשר מהדרין באירועים משפחתיים ועסקיים

מארחים רבים אשר מתכננים אירוח מקפידים להזמין קייטרינג בשר מהדרין אשר מתאים לקהל האורחים שלהם.

מעבר לסוגים השונים של הבשר הם נהנים מהרבה ממבחר גדול של  תוספות מפתיעות אשר נערכות במטבח באופן יצירתי. מדובר במנות ייחודיות של אורז, תפוחי אדמה, ירקות כמו שעועית לסוגיה, אפונה, פטריות חצילים ועוד.


לתפריט המלא בטעם מזרחי


השפים היצירתיים דואגים לטיבם של המטעמים ולנראותם הצבעונית. האורחים אוכלים בשלב הראשון עם העיניים. הם נהנים לראות את המגשים האסתטיים, אשר כל אחד מהם מכיל מאכל אחר ובשלב השני הם נהנים לטעום מכל אחד מהם ולהודות על טעמו המשובח.

קינוחים מדהימים ביופיים ובטעמיהם

אין כמו לקנח ארוחה בשרית משביעה, באכילת קינוחי פרווה אשר הוכנו על יד צוות הקונדיטורים המיומנים. ההיצע כולל מאכלים כמו סופלה המבוססים על שוקולד בטיב מעולה, פירות טריים, מבחר עוגות ייחודיות, קינוחי כוסות וגלידות.


להזמנת הזמנת הקייטרינג לחתונה מושלמת