ציוד להשכרה לאירועים
ציוד להשכרה לאירועים

אם אתם עומדים בפני ארגון אירוע כלשהו ואתם זקוקים לציוד מושכר לאירוע שלכם הרי שהגעתם למקום הנכון. לא פשוט גם כך לארגן אירוע ואחד הדברים שתמיד יחסר לנו זה ציוד. מלבד החשיבות העליונה של הזמנת קייטרינג לאירוע שלכם, הרי שתצטרכו גם מקומות ישיבה, כלי עריכה ואכילה ובמקרים מסוימים אפילו מקררים, תנורים ואוהלים אם מדובר באירוע שטח. לא משנה מה סוג האירוע שלכם, תוכלו להזמין אצלכם ציוד לאירועים להשכרה שלכם במחירים אטרקטיביים ואף ליהנות משירותי קייטרינג איכותי וכשר.

ציוד להשכרה לאירועים

אם אתם מתכננים אירוע לעובדים שלכם, לא משנה מה סדר הגודל של החברה הרי שתצטרכו ציוד להשכרה לאירועים. כאשר מדובר בחברה של כמה עובדים בלבד, קל יותר לארגן שולחן, כלי אוכל ובדרך כלל מתספקים בכלי הגשה צנועים יותר, אך כאשר מדובר בחברה של כמה עשרות עובדים ומעלה, הרי שאירוע החברה הופך להיות אירוע גדול שאפשר לחסוך בו עלויות רבות לשכירת מקום שבו יתקיים האירוע, למצוא מקום ציבורי (או בתוך אחד ממשרדי החברה) ופשוט לשלם רק בעבור שכירת הציוד ליום/ערב אחד שלשמו צריך את הציוד. הרבה יותר זול ונוח לפעול בצורה הזו.

ציוד לאירוע בשטח:

ארגון אירוע בשטח מצריך מאתנו להסתגל לתנאי השטח תרתי משמע. כלומר שנצטרך לא רק כלים לאכילה אלא גם ציוד מתקדם יותר שנוכל להשתמש בו. בין אם מדובר בשולחנות, כיסאות, מפות, מיחמים, מאווררים, פלטות חימום, שולחנות בופה, פטריות חימום, אוהלים ולעתים אפילו מקררים/מקפיאים ו/או תנורי חימום. כל אלה בהתאם לכמות הזמן שתהיו בשטח, לגודל האירוע, לכמות המפעילים בו ועוד. בנוסף לאלה תוכלו להשכיר גם ציוד איכותי לאכילה, להגשה, לשתייה ואפילו כוסות יין להרמת כוסית.

ציוד לאוהל אבלים:

ישיבת שבעה זה אף פעם לא נעים, אולם כדי לכבד את הנפטר נוהגת המשפחה הקרובה לערוך אירוע שבעה. באירוע זה מגיעים קרוביו של הנפטר, שכנים ומכרים שונים מחייו על מנת לכבד את המשפחה ואת הנפטר, לנחם ולחלוק כבוד. נהוג שהמשפחה המארחת מציעה לאורחים כיבוד קל, שתייה ולעתים אפילו אוכל חם בהתאם לרצון המשפחה והמסורת שלה. מלבד שירותי קייטרינג שתוכלו לקבל אצלנו, תוכלו גם לשכור אוהל גדול על מנת לארח בו את האנשים, כמו גם להשכיר ציוד שבו תוכלו להגיש לאורחים שלכם אוכל, כיבוש ושתייה מבלי להשתמש בכלים הפרטיים שלכם בבית.

לפרטים נוספים וייעוץ אודות סוגי הכלים שאתם צריכים והתאמתם לסוג האירוע שלכם ולכמות האורחים שלכם אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

אולי יעניין אותך:

השכרת שולחנות וכסאות

חברות קייטרינג