כחלק מסל השירותים הכולל שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, חברת "בטעם שלך" מאפשרת לכם גם לשכור ציוד לאירועים ועל ידי כך להוזיל עלויות בהפקת האירוע.כדי שהאירוע יהיה מושלם חשוב מאוד להעניק תשומת לב לכל פרט ופרט.

אם החלטתם לבחור בציוד להשכרה לארועים במקום בקנייתו, תוכלו לשכור מאיתנ וציוד ברמה גבוהה, בדוק, נקי ומוכן לשימוש. אין ספק שבשביל אירוע שחוגגים אותו פעם ב… אין טעם לקנות ציוד אלא עדיף לשכור אותו מחברה המציעה ציוד השכרה לאירועים ובנוסף גם מלווה ומייעצת אתכם לאורך כל הדרך.

אז איך מתחילים ועל מה צריך לתת את הדעת כדי להרים אירוע מוצלח:

  1. בשלב הראשון אנחנו צריכים לתת את הדעת מהו סוג האירוע אותו אנחנו מתכוונים לערוך, היכן הוא יתקיים, באילו שעות יתקיים ומה יהיה האופי שלו. לפרטים אלו תהיה חשיבות רבה בבחירת ציוד ההשכרה הנדרש.
    חשוב גם לדעת את כמות האורחים ואת טווח הגילאים שלהם.
  2. בשלב השני עלינו לערוך את רשימת הציוד הנדרשת לאירוע שלנו.
    השולחנות עליהם נרצה לערוך את האירוע. סוג הכיסאות שנרצה שהאורחים ישבו עליהם. אם מדובר באוכלוסייה מבוגרת חשוב שיהיה כיסא גבוה ונוח לכל משתתף ואם מדובר בחבר'ה צעירים יותר, לרוב הם אוהבים לשבת על ספות נוחות ונמוכות. יש גם לחשוב מה כמות הציוד שאתם צריכים וכיצד הוא יונח ויסודרו במקום האירוע על מנת שהמקום יראה במיטבו.
  3. אתם צריכים לשאול את עצמכם האם יש באפשרותכם לשנע את הציוד הנדרש ממשרדנו למקום האירוע או שתרצו שאנחנו נובילאותו עד למקום האירוע ונדאג להתקנתו? בל נשכח שגם בסוף האירוע צריך לדאוג לפרוק הציוד, תקינות הציוד והחזרה שלו למשרדנו.
  1. אם זו הפעם הראשונה בה לקחתם על עצמכם אירגון אירוע בכוחות עצמכם, כלומר ללא ליווי ותמיכה של חברת הפקות מסודרת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשאול כל שאלה. אנחנו נייעץ וניתן פתרון לכל בקשה שלכם.
  1. לא משנה איזה אירוע אתם עורכים, עצם העובדה שהחלטתם לא להשתמש בשירותיה של חברת הפקות בוודאי תוזיל לכם את העלויות ותביא לחיסכון כספי לא מבוטל. אנחנו נעניק לכם הצעה אטרקטיבית ציוד השכרה לאירועים .

בחברת קייטרינג "בטעם שלך" אנחנו משכירים ציוד לכל סוגי האירועים: ימי הולדת, שבת חתן, בר/בת מצווה, מסיבות בית ספר, חתונה, אירועי חברה, השקות, כנסים ועוד. 

ציוד ההשכרה לאירועים אותו מספקת חברתנו כולל את המגוון הבא: כלי מטבח, מפות ומפיות, השכרת שולחנות וכסאות, אוהלים, פטריות חימום, מיחמים, מקפיאים מאווררים, פלטות שבת, אוהלים ועוד. 

אנחנו מציעים מבחר רב של מוצרים להשכרה, בשלל עיצובים כדי לאפשר לכם בחירה רחבה בהתאם לטעמכם האישי ובהתאמה לאירוע אותו אתם מפיקים. 

הצלחת האירוע ושביעות הרצון שלכם ושל האורחים שלכם עומדת לנגד עינינו. 

כדי לא לשכוח אף פריט ועל מנת להקל עליכם בעת ביצוע ההזמנה אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו.

להזמנת ציוד להשכרה לחצו כאן