חג הפסח מתקרב והזמנתם את המשפחה והחברים לחגוג אתכם את ליל הסדר. זהו חג מרגש ושמח אשר כל שנה יושבים סביב השולחן המשפחתי ומספרים כיצד העם שלנו יצא ממצרים. על מנת לערוך חג בלתי נשכח, מומלץ להכין מראש את כל הפרטים של ערב זה, מתחילת הניקיונות ועד הבישולים. מעבר לסמל היפה, הילדים והמשפחה מחכים לאוכל לפסח חגיגי במיוחד, עם מבחר גדול של סלטים, דגים (גפילטע פיש לפסח) ובשרים. עם זאת, לא תמיד פשוט למצוא את הזמן לעשות קניות ולבשל ארוחה כה גדולה עבור מספר גדול של אנשים. בשנים האחרונות, ניתן למצוא חברת קייטרינג איכותית ומנוסה ולהזמין את שירותיה. חברה כזו מספקת אוכל מוכן כשר לפסח ולמהדרין, על מנת לחסוך זמן יקר וליהנות מערב חג טעים וכשר.

לתפריט פסח 2020 ולהזמנות לחצו כאן

קייטרינג לפסח כשר למהדרין – כל היתרונות

פסח הינו חג החוזר פעם בשנה בלוח שנה העברי. זהו אחד החגים הכי אהובים על ישראלים רבים מכוון שהינו משפחתית וחגיגית כמו גם חג של ניקיון וסדר. על מנת להפוך את ליל הסדר לבלתי נשכח, מומלץ לבחור בארוחה מגוונת כדי שהיא תהיה לטעם של כל אחד. קיימים יתרונות רבות להזמין אוכל מוכן לפסח כשר למהדרין, ניתן לפרט ולהסביר אותן:

  • פסח הינו חג אשר מוצרים רבים יורדים מהתפריט בגלל סיבות הקשורות לדיני הכשרה. לבשל בחג זו אינו דבר קל, מכוון שאינן רעיונות רבות של מנות. עם זאת, ניתן למצוא בחברות קייטרינג מגוון רחב מאוד של מנות כשרות, אשר שפים מכינים במיוחד עבור חג פסח. זהו היתרון הראשון והמשמעותי, לבחירת השנה, בקייטרינג כשר למהדרין לכבוד חג זה.
  • היתרון השני והבולט ביותר לבחירה קייטרינג לפסח כשר למהדרין, הינו החיסכון בזמן של קניות ובישולים. לקראת חג פסח, אנו עסוקים בניקיונות שלבתים ולאחר מכך לא נשאר כוח לעמוד ולבשל שעות רבות עבור ליל הסדר. בנוסף, הנכם יכולים לבחור בקייטרינג אשר מעניק שירות של השכרת ציוד, לדוגמא השכרת שולחנות וכסאות או השכרת כלים כמו צלחות, סכום, כוסות ועוד. חבילות אלו יאפשרו לכם לא להתעסק כלל בקניות והכנות של החג, אלא רק ליהנות סביב השולחן החגיגי עם קרובי משפחה.
  • אחד היתרונות אשר פחות נפוץ אך לא פחות חשוב, הינו האוכל אשר נשאר ליום למחרת. כך, הזמנה של כמות גדולה של אוכל מוכן, אשאר לעוד ארוחה.
  • לסיום, ניתן לומר אשר מחירן של מנות הקייטרינג כשר למהדרין משתלמות ביותר. ובכן, אם הנכם מחשבים את תשלום הקניות, הציוד לחג, זמן אשר תשקיעו במטבח ובסלון על מנת לסדר את השולחן, לא תרוויחו שום סכום. כך שהזמנה אוכל מוכן מאפשר לכם לחסוך בזמן, בלי להתעייף ובאותו מחיר.

אם אתם גרים במרכז, ניתן לבחור קייטרינג כשר במרכז בעל תעודת כשרות למהדרין בתוקף, אשר משתמש בחומרי גלם טריים, על מנת לקבל מנות איכותיות וטעימות.