הנושא החשוב ביותר עבור לקוח המתכנן אירוע משפחתי או עסקי, הוא למצוא חברה איכותית אשר מעניקה שירותי קייטרינג מצוינים וזאת כדי שהאירוע יהיה מוצלח וכל הנוכחים ייהנו מטעמם הייחודי של המאכלים המוגשים מתחילת האירוע ועד סופו.


 


בחירת חברת קייטרינג מובילה

לקראת האירוע, בוחנים המארחים כמה אופציות של חברות קייטרינג כדי לבחור מתוכן את החברההמובילה שתעניק את השירות המיטבי לבאי האירוע.

קיימות סיבות רבות לכך שמארחים רבים בוחרים בטעם שלך עבור האירוע שלהם לאור חוות הדעת החיוביות הרבות אשר הם קיבלו על חברת קייטרינג זו.

המחויבות של בטעם שלך מתחילה בשלב החשיבה המשותפת על הקונספט של האירוע. בהתאם לסוג האירוע חושבים יחד עם המארחים מה יהיה ההיבט הקולינרי המתאים ביותר לחברים, לבני המשפחה או לקולגות מהעבודה.


גולשים נוספים התעניינו גם בהשכרת שולחנות וכסאות


דגשים בעבודה בחברת הקייטרינג בטעם שלך

לקראת כל אירוע מתכננים באפן מוקפד את נושא הכנת המנות השונות, רוכשים חומרי גלם בטיב מעולה, ירקות טריים, בשר ודגים אשר הוכשרו כראוי בהשגחה של משגיחי הכשרות וראויים לבישול וצלייה.

התפריט הנבחר כולל מבחר גדול של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים אשר מותאמים לכל הטעמים בחברה הישראלית. כל אורח נחשף לשפע של מאכלים המבוססים על חומרי גלם שאהובים עליו ולא נותר לו אלא לבחור מה לטעום ומאילו מאכלים הוא יטעם שוב ושוב.

בארוחות בשריות מוצעות למשתתפים כמה וכמה סוגי בשרים, בקר,כבש, עוף פרגיות ועוד בשיטות שונות של בישול, צלייה, צריבה ואפיה, שלל תוספות באופציות שונות של עשייה, אורז, תפוחי אדמה, ירקות מבושלים בטעמים מגוונים ומפתיעים.

בארוחות חלביות משלבים מאפים נפלאים, סוגים שונים של פסט ברטבים נהדרים, שלל ירקות טריים ופירות עסיסיים.

הקינוחים מותרים טעם מתוק בסוף הארוחה ובטעם משלך מדובר במרקמים ייחודיים, טעמים משובחים ויוצאי דופן ומבחר גדול של אפשרויות.

היערכות לאירועים

חברת קייטרינג מעניקה גם את מלוא הציוד לאירוע כדי להקל על מארגני האירוע. על פי כמות המשתתפים אשר אמורים להגיע, נערכים להעברת שולחנות, כיסאות נוחים ולאקססוריז אשר מוסיפים רבות לנראותה ולעיצובה של החגיגה.

עובדי החברה המסורים דואגים להעברת כל כלי האוכל הנדרשים למקום האירוע, כוסות, סכו"ם, מגשים וכלי אוכל ייחודיים. החשיבה היא על כל פרט ופרט כך שלא ייחסר דבר במהלך כל האירוע.

חשיבה מחוץ לקופסה

צוות הניהול של בטעם שלך אינו מתייחס לכל אירוע בדיוק כמו כל אירוע קודם אלא מעניק לכל אירוע את הטאץ'ואת האפיון המיוחד שלו אשר מתאים בדיוק לאופיו של האירוע, אם מדובר באירוע משפחתי כמו ברית מילה, בר מצווה או מפגש של אנשי עסקים להשקת מוצר חדשני.


רוצים לדעת מה כלול בשירותי קייטרינג?