מי שמעוניין לרכוש אוכל מוכן לשבת, לכל סוגי האירועים העסקיים והמשפחתיים, מחפש חברת קייטרינג אשר מציעה מאכלים איכותיים ברמה קולינרית גבוהה.

חברת קייטרינג יוצאת דופן

חברת קייטרינג בטעם שלך מציעה מגוון גדול מאד של סלטים אשר מורכבים מהירקות הטעימים ביותר, גזר חצילים, מטבוחה, עגבניות, מלפפונים, חומוס, טחינה והרבה מאד אפשרויות נוספות. אחרי הסלטיםהאיכותיים ומעוררי התיאבון, הבטן מוכנה למנת דג מובילה את אחד מדגי הים או אחד מדגי הכנרת המצוינים.


 


מנות בשריות אשר כוללות אפשרויות רבות של סוגי בשרים בשיטות עבודה שונות כמו גריל על האש, בישול, צלייה, טיגון ואפייה אשר כל אחד מהם יוצר טעם עסיסי ומושלם ושונה לכל אחד מסוגי המאכלים.

בצד המנות המשביעות, מוצעות ללקוחות גם כמה תוספות מתובלות ומעניינות כמו שלל ירקות המבושלים ביחדאו בנפרד, אורז לבן או צבעוני, תפוחי אדמה והרבה מאד עשבי תיבול המוסיפים נינוחות ריחניים הנישאים באוויר לכל אחת מהמנות הללו.

אוכל נפלא לשבת

בסיטואציות רבות נוח מאד לקנות אוכל מוכן לשבת, כדי לחסוך את הטרחה בנושא הקניות ושעות הבישול הרבות. בחברת קייטרינג בטעם שלך אפשר למצוא סוגים רבים של מאכלים ומטעמים וכל לקוח ממלא כמה קופסאות שהוא מעוניין, בהרכבים שונים ובכמות אשר תואמת את טעמם של בני הבית והחברים אשר יגיעו הביתה במהלך סוף השבוע.

רכישת אוכל מוכן פותרת את הבעיה, מאפשרת לכל אחד ליהנות ממאכלים יוצאי דופן, אשר ממוקמים בקופסאות במקרר וכל אחד מבני המשפחה נהנה מאד מהאוכל הטעים והנגיש.

אירועים עסקיים

באירועים עסקיים אשר נערכים בבוקר, מציעים לאנשי העסקים מגשים צבעוניים ואסתטיים המלאים בכל טוב, כריכונים עם מילויים מפתיעים, שפע של גבינות רכות וקשות, חצאי ביגלה אשר על כל אחד מהם מרוחים אחד מהממרחים המעולים שלנו. כמו כן, מגשי ירקות, דגים מעושנים, מאפים כמו בורקס בשלל מילויים ועוד.

בהמשך האירוע, מציעים לקהל מנות חמות חלביות אשר כוללות פסטות ברטבים ייחודיים, פשטידות עם אופציות של סוגי ירקות, לזניה, מרקים, בלינצ'ס עם גבינה, ירקות בתנור בשיטת אנטיפסטי עם תבלינים ושמן זית, קנולי ודגים כמו סלמון, מושט ואחרים המוצעים על הגריל, בתנור או בבישול עם עשי תיבול ריחניים והיצע גדול של תוספות.

אירועים משפחתיים

הייחוד של השפים והטבחים הוא במציאת המנות הנכונות ביותר לכל סוג אירוע ולכל אחד מסוגי הקהלים כדי שכולם ייהנו מהטעמים באירוע המוצלח. כמו לדוגמה התאמת מנות לבני הנוער הרבים אשר מגיעים לאירוע בר מצווה ובת מצווה ושילוב של מטעמים לאורחים הנוספים המגיעים למסיבה כך שכל אחד מהם ייהנה מהאוכל המשובח.

בסוף האירוע כולם ממתינים לקינוחים הנפלאים על בסיס חלבי או פרווה בהתאם לאוכל אשר הוגש במהלך האירוע.


להזמנת קייטרינג לחתונה קטנה