ירים יד מי שאוהב לשטוף כלים.

לא הורמה אף יד אחת בקהל….? זה לא מוזר בכלל. אף אחד לא באמת אוהב לשטוף כלים. גם אם יש לכם מדיח- זה עדיין אומר להעביר את הצלחות שטיפה ולשים אותן במדיח ולאחר מכן להוציא ולפנות למקום. (יש ששונאים את זה יותר מהפעולה של שטיפת הכלים!) תאמינו או לא גם בקיבוצים בהם יש מדיחי ענק צריך לשים את הצלחות ואת שאר הכלים ולהוציא ואף אחד לא אוהב תורנות מטבח!

 


מילא כשיש ארוחה משפחתית ואז מדובר במספר קטן של צלחות אבל כאשר מדובר באירוע וצריך כמה וכמה צלחות זה הופך להיות בלתי נסבל ולכן לא מפתיע שהתחילו לפרסם ולהציע השכרת צלחות לאירועים.

השכרת צלחות לאירועים- במקום לשטוף.

איזה כיף! מודיעים לחברה המשכירה את הצלחות לאירוע כמה אנשים צפויים, כמה מנות יש ואם יש בחירה כמובן בגוונים ובסטים, בשילובים ובאיורים על הצלחות. מקבלים את הצלחות לפני האירוע, מגישים, אוכלים, מחזירים לקופסאות והחברה מגיעה לקחת. לא שוטפים! לא מכניסים למדיח!


גולשים נוספים התעניינו גם בחברת קייטרינג


השכרת צלחות לאירועים- במקום חד פעמי.

אם בעבר במקום לשטוף (וחלק עוד עושים זאת היום וזה ממש אבל ממש חבל) צלחות רגילות היו מזמינים צלחות חד פעמיות בגדלים שונים, בצבעים ובעיטורים למיניהם (יש ד פעמי מאוד מהודר) הרי היום שהבינו שזה יותר נזק מתועלת ושבאמת עדיף וכדאי לשטוף צלחות מאשר להשתמש בחד פעמי. אבל זה שוב חוזר לנקודה של לשטוף ואף אחד לא באמת רוצה לשטוף לא צלחות ולא את הכלים האחרים ולכן השכרת צלחות לאירועים זה הפתרון הטוב ביותר למצב כזה.

מה חשוב?

  1. לדעת בכמה אורחים מדובר ולדאוג לכמות מספיקה של צלחות וצלחות ספייר
  2. לקחת ריזיקה שיהיו יותר או פחות אנשים ושצלחות טבען להישבר
  3. לדעת מראש כמה מנות יש ואם רוצים להגיש מנה ראשונה בנפרד מהסלטים ואז את הסלטים עם המנה העיקרית או גם בנפרד ולחשב כמה צלחות צריך עבור כל אורח כולל הצלחות לקינוחים.
  4. אם השולחן מעוצב לדעת אילו צלחות מתאימות לעיצוב ואז לשחק עם העיצובים . אפשר שכל הצלחות תתאמנה אחת לשנייה מבחינת צבע וסוג ואם יש איור על גבי הצלחות ואפשר גם לשחק בעיצובים ושכל צלחת תהיה שונה ולהתאים לעיצוב הכללי של האירוע. אפשר גם צבע אחיד ומשחקי צבע עם המפיות ולהוסיף קישוטי שולחן הכל הולך.
  5. להחליט מראש אם מסדרים את הכל על השולחן או שמגישים עם המנות מבחינת נוחות ההגשה ויופי הסידור (שבסופו של דבר נוחות ההגשה יותר חשובה אבל זה נתון להחלטה של בעל האירוע.)
  6. לזכור שלא צריך לשטוף!!! כיף!

אולי יעניין אותך השכרת כלי אוכל לאירועים