אספנו עבורכם כמה שאלות חשובות, שכדאי שתשאלו כשאתם מתכננים לבצע השכרת ציוד לאירועים במרכז.

אתם רוצים לקיים אירוע בחצר הבית או בכל מקום אחר שאין בו ציוד לאירועים. בדרך כלל תחפשו חברה שמשכירה ציוד לאירועים, ויש כאלו לא מעט, השכרת ציוד לאירועים במרכז היא דבר שבשגרה. מה חשוב שתבדקו ותשאלו לפני שתחליטו איזו חברה לקחת?

האם יש לחברה גם מכונות מזון להשכרה? ואם יש, האם הן כשרות?

מלבד כיסאות ושולחנות, ניתן לשכור מחברות להשכרת ציוד גם מכונות מזון. לא כל החברות משכירות מכונות מזון. יש כאלו שכן ואז נשאלת השאלה האם אתם צריכים מכונות מזון כשרות. חשוב לברר ולשאול זאת מראש.

מה שעות הפעילות?

אולי נשמע לכם תמוהה, אבל אם אתם צריכים לאסוף ולהחזיר את הציוד, חשוב שתדעו מה ימי ושעות הפעילות של חברת ההשכרה של הציוד. יש לא מעט חברות השכרת ציוד לאירועים במרכז. חשוב שתבחרו את זו ששעות הפעילות שלה נוחות לכם.

מי מוביל את הציוד?

יש חברות שמובילות את הציוד אליכם ובחזרה ויש כאלו שלא. אם אין לכם דרך להוביל את הציוד שאתם שוכרים, שאלת ההובלה היא קריטית. אין טעם שתשכרו מחברה שלא יכולה להוביל עבורכם את הציוד.


גולשים נוספים התעניינו גם בהשכרת ציוד הגברה


האם הציוד נכנס לרכב פרטי?

תלוי מה אתם מעוניינים לשכור. אם זה 3 מאווררים תעשייתיים ככל הנראה תוכלו להכניסם לרכב הפרטי, אבל מכונות מזון למשל ואפילו השכרת שולחנות וכסאות זה כבר ציוד שלא יכנס לכם לרכב הפרטי. לפעמים יש ציוד שהוא ציוד מתקפל וגם אם נדמה לכם שלא ייכנס לרכב, יתכן שדווקא כן, אז לפני שמזמינים הובלה, בררו את הנושא.

מהם אמצעי התשלום המקובלים על בית העסק?

אמנם פחות ופחות עסקים ואנשים פרטיים עובדים עם צ'קים, אבל עדיין כדאי לברר מהו אמצעי התשלום המקובל על בעל העסק. האם תוכלו לשלם במזומן? האם בכרטיס אשראי ואיזה חברות אשראי עובד בעל העסק? מה לגבי צ'קים? והיום יש גם את אופציית אפליקציות העברת כספים. בדקו עם בעל העסק מה האפשרויות לאמצעי התשלום שלכם.

קורה וציוד נשבר. מה עושים?

בדקו עם חברת השכרת הציוד מה קורה במקרה של ציוד שנשבר. האם יש השתתפות עצמית? אולי תצטרכו לשלם מחיר מלא ואולי יש אפשרות להסכם שיכסה אתכם במצב כזה? לכל חברה התנאים שלה ולמרות שאתם בטוחים שלכם זה לא יקרה, ואנחנו מאחלים לכם שזה לא יקרה, חשוב שתהיו מוכנים וערוכים לכל מצב.

ולסיום: מה קורה אם מבטלים הזמנה?

גם זה לצערנו קורה. אירוע יכול להידחות או להתבטל ממגוון סיבות. חשוב שתבדקו עם חברת ההשכרה מה תנאי הביטול והעלויות.


אולי יעניין אותך אוכל מוכן לאירועים קטנים