השכרת מאווררים
השכרת מאווררים

לצנן את האווירה

ההכנות לאירוע הגדול שלכם בעיצומם. הפעם החלטתם לחסוך קצת בכסף ולארגן מסיבת בר מצווה לילד בתוך הבית שלכם. אז אחרי שהוא יקרא בתורה, אתם תזמינו את כל החברים ובני המשפחה לביתכם ותערכו סעודה לתפארת. אתם חושבים על כל הציוד שעליכם לשכור: כיסאות, שולחנות, סכו"ם, צלחות, ומכיוון שמדובר בתקופת קיץ חמה, עליכם גם לדאוג לנושא של השכרת מאווררים.

כך תבחרו את החברה להשכרת מאווררים

השכרת מאווררים איכותית יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע קצת פחות מוצלח. המאוורר הקטן בחדר שלכם לא יכול לסייע לאורחים בשיא הקיץ, ואם החלטתם לערוך את האירוע בגינה, תזדקקו למאווררים חזקים. אלה כמה פרמטרים שיעזרו לכם לבחון את המאווררים שאתם שוכרים:

  • מאווררים איכותיים – כאשר אתם בוחרים חברה להשכרת מאווררים, חשוב לוודא שהיא עובדת עם יצרן מוכר ומקצועי. כך תוכלו למנוע תקלות במהלך האירוע עצמו.
  • מתאימים לשעון שבת – אם האירוע שלכם מתקיים בשבת ואתם שומרי שבת, חשוב לוודא שניתן לחבר את המאווררים לשעון שבת. כך תוכלו לצנן את האווירה במהלך האירוע ולשמור על המסורת.
  • עניין של עיצוב – כשמדובר במאווררים, חשוב לתת את הדעת לפונקציונליות שלהם, אך לפעמים המראה האסתטי חשוב לא פחות. כדאי לוודא שמדובר במאווררים שיוכלו להתאים לעיצוב הכללי לקראת האירוע.
  • שומרים על בטיחות – החברה המספקת את המאווררים צריכה לעמוד בתקן בטיחות. אמנם מאווררים קיימים בכל בית, אך גם הם עלולים לגרום לתקלות. אם אתן מעוניינים לשמור על בטיחותם של האורחים שלכם, חשוב לוודא את העניין.
  • בודקים את המחיר – אחד הדברים שמעניינים אותנו יותר מכל הוא המחיר. מצד אחד, לא מומלץ לפנות לחברה שמציעה מחיר יקר יותר על השכרת מאווררים, ומצד שני לא כדאי לוותר על איכות ולבחור במאווררים זולים שיכולים להתפרק בכל רגע.

לא רק על המאווררים

מעבר להשכרת מאווררים לאירוע המיוחד שלכם, אתם צריכים לארגן את עניין הקייטרינג. אמנם האוכל של אימא ידוע באיכותו וגם הסבתא מתגייסת לעזרה, אך כאשר אתם מארחים בביתכם כ-20 איש מלאכת הבישול והאפייה הופכת לבלתי אפשרית. זה הזמן להזמין מאכלי קייטרינג איכותיים ולשכוח מכל הדאגות. מנות בשר, דגים, אורז, תפוחי אדמה ועוד כבר בדרך אליכם. כמו כן, כדי שתוכלו לאחסן את כל המטעמים, כדאי להזמין שירותי השכרת מקררים ולמקם אותם במקום נוח שלא יפריע במהלך האירוע. כמובן, חשוב לא לשכוח להזמין שולחנות, כסאות וכלי מטבח שישמשו אתכם בעת הגשת האוכל לאורחים.

אולי יעניין אותך:

השכרת שולחנות וכיסאות

השכרת שולחנות לאירועים