החיים המודרניים יוצרים הבדלים בהתנהלות של כולנו בתחומים שונים. אחד השינויים הנראים במקומות רבים הוא העובדה שמשפחות רבות רוכשות מזון מוכן, במקום לערוך קניות ולאחר מכן לבשל בבית וזאת בעיקר לקראת סופי השבוע.

 


אוכל מוכן לשבת

מדובר בטרנד שמתחזק מאד בשנים האחרונות וכולל רבדים רבים של תושבים בכל רחבי הארץ לאור הנוחות הרבה של מהלך זה.

  • משפחות צעירות אשר זמנם של הורים מוגבל לאור הטיפול בילדים והעיסוק בקריירה, מוותרות על זמן הקניות ועל הזמן המוקדש לבישול בבית ומעדיפות לקנות אוכל מוכן לשבת כדי להקדיש את שעות הפנאי שנותרו להם בעיקר לזמן איכות במשפחה.
  • סטודנטים אשר עסוקים בלימודיהם, הכנת פרויקטים וגם בשעות עבודה, אינם מוצאים זמן גם לבשל ולכן הדבר הנוח ביותר עבורם הוא לקנות את סוגי המזון האהובים על כל אחד מהם וכך האוכל המיועד לסוף השבוע ממוקם במקרר ובמקרים רבים התכולה בקופסאות מספיקה גם לימים נוספים.
  • כוחם של אנשים מבוגרים נמצא במגמת ירידה ולכן קשה להם מאד לעמוד על הרגליים במשך שעות ארוכות ולבשל, לכן הם מעדיפים לרכוש אוכל מוכן לשבת. הדבר מתייחס למזון עבור בני הזוג או עבור אנשים מבוגרים בודדים וגם עבור סופי השבוע אשר בהם אמורים להגיעהילדים והנכדים לביקור. במקרים הללו האנשים המבוגרים קונים כמות גדולה יותר של מזון איכותי על סוגיו השונים וכך נהנים מזמן איכות משפחתי ללא צורך בסחיבת מוצרים מהסופרמרקט או טרחה במטבח.

קייטרינג באיכות מעולה

חברת הקייטרינג מודעת לצורך של הפלחים השונים באוכלוסייה ברכישת אוכל מוכן לשבת ולכן מגוון התבשילים הוא גדול במיוחד והשפים מכינים במטבח הן מנות מסורתיות אשר אהובות על כולם ובעיקר על הקהל המבוגר וגם מבחר של  מנות חדשניות. החשיבה הבסיסית היא ליצור הרבה מאד אפשרויות על פי חלוקה למחלקות שונות, מנות בשריות, תוספות, סלטים וקינוחים.

הלקוחות מגיעים למקום, עוברים על ההיצע הנרחב במחלקות השונות ולאחר סיבוב ראשוני, הם מקבלים החלטות אילו מאכלים הםמעוניינים לרכוש ומה הכמות הנחוצה להם מכל אחת מהאפשרויות הללו וזאת מתוך הכרת ההעדפות הקולינריות של בני המשפחה.

פתרון נפלא בכל סוף שבוע

לקוחות רבים משתמשים בשירותי הקייטרינג לרכישת אוכל מוכן לשבת בכל סוף שבוע. הםמגיעים למקום או מזמינים ביום חמישי או שישי ובכך הם יצרו פתרון נפלא לנושא הארוחות לאורכו של כל סוף השבוע.

לקוחות אחרים מעדיפים לבצע רכישות מסוג זה מעת לעת ובהתאם ליכולות שלהם ולזמן הקיים ברשותם עבור נושא הבישולים. בכל מקרה מבחינתם זו אופציה קלילה ונוחה אשר תמיד קיימת ולכן בכל מקרה שבו הדברים משתבשים והזמן קצר, קונים את המטעמים המוכנים.


אולי יעניין אותך קייטרינג במרכז