מטרתם של המארחים אשר מתכננים אירוע עסקי או משפחתי היא לגרום לך שהאורחים ייהנו מאד מהחגיגה. לכן הם מעניקים דגש רב לנושא בחירת המאכלים והתאמתם להעדפותיהם הקולינריות של הקהל.

החשיבה הרוחבית היא ליצור היצע גדול של סוגי מזון וכך הקהל ייהנה מהשפע ולבטח יהיה לו קל לבחור את המזון המתאים לו במיוחד.


 


קייטרינג בטעם שלך

קייטרינג בטעם שלך הוא קייטרינג לאירועים אשר חושב קצת אחרת. הצוות המקצועי נפגש עם המארחים ובהתאם לתוכנית של האירוע, יום הולדת, בת מצווה, חתונה (קראו עוד על קייטרינג לחתונה קטנה), מפגש עסקי  וכל סוג אחר של אירוע. בהתאם לקו המנחה יכולים השפים להציע את פריטי המזון שאמורים להיות הנכונים ביותר לאירוע הספציפי ולסוג הקהל. המטרה היא שלאור ההתאמה המושלמת, האורחים ייהנו מהמוצרים הרבים אשר יונחו על מגשי האירוח, הן בדוכנים שיוצבו בכניסה והן אלו כשיונחו על מזנוני הבופה מאכלי המנות הראשונות והמנות העיקריות.

מוזמנים אשר מגיעים לכל אירוע ללא קשר לאופיו, מודעים לעובדה שתצפה להם חוויה עוצמתית בתחום הקולינריה ולכן המארחים עושים כל שניתן כדי לחשוב באופן מקיף על השייכות הגסטרונומית של האורחים ולדאוג למאכלים שיתאימו לכולם, תוך התחשבות מיוחדת גם ברגישים לגלוטן, לסוכר, הצמחונים והטבעונים.

תכנון אירוע משפחתי

המארחים נדרשים לטפל בנושאים רבים אשר קשורים לאירוע כמו הכנת הרשימות של המוזמנים, הזמנתם לאירוע, טיפול בנושא האמנותי כך שיהיה תוכן לאירוע, עבודה מול ספקים שונים כמו מעצב, צלם ועוד. המטרה היא לא ליצור אירוע שבלוני אלא מפגש בעל חשיבה יוצאת דופן, כך שהקהל יחוש בהבדלים מול אירועים אחרים. הטיפול בכך גוזל זמן ולכן בעלי השמחה מחליטים להיעזר בקייטרינג לאירועים אשר יספק את המנות שהוזמנו, לרווחתם של המוזמנים.


למידע נוסף על גן אירועים במרכז הארץ


קייטרינג בטעם שלך

כאשר מדובר בקייטרינג מוביל, כל נושא הלוגיסטיקה פועל כמו במבצע צבאי, השפים והטבחים מכינים במועד את האוכל האיכותי תוך שימוש בחומרי גלם מובחרים וטריים. העברת המזון למקום האירוע נעשית באופן מוקפד ביותר כדי שהאוכל יגיע בטמפרטורה הנכונה והוא יהיה ראוי לשימוש בשעת האירוע. כל ההתנהלות הזו מתבצעת באופן הנכון לאור הניסיון רב השנים של קייטרינג בטעם שלך. עם השנים בוצעו שיפורים מתמידים בשיטות העבודה עד שהגיעו לדרכים האופטימליות התואמות את הצורך, בכל אחד מסוגי האירועים.

המארחים בוחרים את מיקומו של האירוע. אם ההחלטה היא על מקום שאינו בבית או כשמדובר בכמות גדולה של מוזמנים ובמידת הצורך הלקוחות מזמינים גם ציוד נלווה כמו מאווררים בקיץ, פטריות חמות בימי החורף, מקפיאים, מקררים, אוהלים, מפות ומפיות בספקטרום רחב מאד של גוונים, מיחמים ועוד.

המטרה היא להעניק למארחים את מלוא המעטפת של האוכל והציוד וכך הם יוכלו לטפל בכל המטלות האחרות, אשר קשורות לתכנון המסיבה.


לחצו כאן להזמנת אוכל מוכן לשבת