לקוחות רבים אשר עומדים בפני אירוע כה משמעותי כמו חתונה, מתלבטים אם לערוך אותה באולם, גן אירועים, חצר הבית או בטבע. ההחלטה תואמת את אופיים של בני הזוג ותחושת הבטן שלהם לגבי המקום שהוא הנכון ביותר עבורם ועבור אורחיהם.


קייטרינג לחתונה

בשנים האחרונות זוגות רבים מעדיפים להתחתן במקומות קטנים ואינטימיים יחסית, אשר מגיעים אליהם כל בני המשפחה והחברים הקרובים כדי ליהנות מחגיגה אמיתית מלאת שמחה ואושר. או לחילופין ליהנות מחתונה בטבע שזו הנאה עצומה להיות עם כל האנשים הקרובים ביותר, ביער יפהפה בקרבת חוף הים או בכל מקום גיאוגרפי אחר שייבחר לחתונה.

אחד הנושאים החשובים בכל אירוע הוא קייטרינג לחתונה. מכיוון שכל זוג מעוניין שהחתונה תהיה מוצלחת ביותרותיזכר אצל האורחים כאירוע גסטרונומי משובח, הם בוחרים בחברה איכותית אשר שמה הולך לפניה כמו בטעם שלך. חברת קייטרינג זו מקיימת אירועי חתונה רבים לכל סוגי הקהלים תוך הקפדה על ביצוע מושלם וללא פשרות.

הזמנת התפריט לחתונה

צוות השפים המנוסה מסייע לבני הזוג להתאים את התפריט לאורחים כך שיהיו בו לדוגמה שלושה סוגי בשר, מבחר גדול של סלטים, תוספות מגוונות וכמובן קינוחים יוצאי דופן.

ההשקעה הקולינרית הייחודית מובילה להצלחתו של האירוע ולכן חשוב לבחור את המנות המתאימים ביותר לסוגי הקהלים, מאכלים מסורתיים לקהל ספציפי, מאכלים חדשניים לקהל הצעיר יותר ושימוש בשפע של ירקות טריים בסלטים מפתיעים הן בנראותם והן בטעמיהם.

חתונה נפלאה

המארחים בוחרים את התפריט אשר נראה להם המתאים ביותר לאורחיהם. אפשר לבחור באירוע הכולל בשרים או לחילופין על טהרת המטבח החלבי. בשתי האופציות מעניקים תשומת לב מיוחדת לאורחים אשר אוכלים מאכלים ללא גלוטן, צמחוניים וטבעוניים כך שגם הם ימצאו מנות אשר תואמות את דרך החיים שלהם.

עיצוב ונראות המזון אשר מוגש בחתונה

חלק מהותי בטעמו של המזון תופס הנראות שלו. כאשר המטעמים מוגשים על מגשים אסתטיים אשר על כל אחד מהם מונחים מאכלים שונים אשר מסודרים בצורה מרשימה, הצבעוניות מקבלת דגש חזק מאד ולכן תופסת את עיניהם של המוזמנים.

האורחים נהנים ממעדנים שונים אשר מוגשים להם על דוכנים מקושטים מיד בכניסה לאירוע ולאחר מכן הם נחשפים למנות העיקריות אשר כוללות את בחירתם של בני הזוג מתוך ההיצע האיכותי.

ציוד נלווה לחתונה

יתרון עצום לקייטרינג לחתונה של בטעם שלך הוא בעובדה שצוות הלוגיסטיקה שלה דואג גם לכל הציוד הנלווה עבור מסיבת החתונה. הציוד כולל את כל כלי האוכל, כוסות, סכו"ם, מגשים וכו' ובנוסף לכך לכל השולחנות, הכיסאות המאווררים בקיץ או תנורי החימום בחורף ופריטים רבים נוספים לרווחתם של האורחים.

בדרך זו, בני הזוג יודעים שכל מה שקשור לקולינריה בחתונה מטופל בידיים הטובות ביותר והם יכולים לסמוך עליהם שהכול יתנהל באופן ראוי ומסודר.


גולשים נוספים התעניינו גם אוכל מוכן במרכז