גן אירועים במרכז זו אופציה נפלאה לעריכת אירועים שונים כמו ברית, בר מצווה, חתונה וכל אירוע משמח אחר משפחתי או עסקי.

גן אירועים במרכז

כאשר מעוניינים לתכנן אירוע בוחנים כמה אפשרויות של גן אירועים במרכז. לכל מארח יש נושאים ודגשים אשר חשובים עבורו לצורך בחירת מקומו של האירוע והם אלה אשר מהווים את השיקולים המרכזיים בבחירת המקום. כמו לדוגמהמיקם גיאוגרפי אשר סמוך לכבישים המרכזיים וכך נוח מאד לאורחים להגיע אליו. הימצאותו של מגרש חנייה סמוך אשר מיועד לאורחים וכך הם לא יצטרכו לחפש חנייה ברחובות הסמוכים. כמו כן, אפשרויות הגעה נוחות, באמצעות תחבורה ציבורית או רכבת.

 


אפשרות להזמנת שירותי קייטרינג

אחד היתרונות המהותיים של גן אירועים במרכז הוא העובדה שיש בו אפשרות להזמין שירותי קייטרינג בהתאם לבחירתם של המארחים ואין מחויבות להזמין את האוכל מהנהלת גן האירועים.

נתון זה מאפשר ללקוחות לבחור בחברת קייטרינג מעולה, כמו בטעם שלך אשר קיבלו עליה המלצות חיוביות לגבי המאכלים הטריים שהם סימן ההיכר שלה. כמו כן מטעמים בטיב מעולה אשר עשויים באופן נקי, היגייני ותוך הקפדה על כל פרט ופרט לאורך מסלול ההכנה.

בחירת התפריט לאירוע

בהתאם לסוג האירוע ולמועד המתוכנן שלו, אם מדובר באירוע עסקי בשעות הבוקר, אירוע ברית מילה בשעות הצהרים או חתונה בערב, מגבשים חשיבה על הנושא הקולינרי (עוד על קייטרינג לברית מילה)

היתרון הגדול עבור המארחים הוא העובדה שהצוות המקצועי של בטעם שלך כולל אנשים מנוסים מאד אשר מאחוריהם רקורד עצום של אירועים מכל הסוגים. לכן, הם יכולים לסייע למארחים ולהציע להם כמה וכמה אופציות. הבחירה הראשונה היא אם לקיים אירוע בשרי או אירוע חלבי וזאת בהתאם להתאמה המיטבית לסוג הקהל ולשעת האירוע.

בכל אחת מהאופציות אפשר להזמין את המאכלים הנראים כמתאימים ביותר, מתוך ההיצע הנרחב מאד של התפריטים.

לוגיסטיקה של העברת המזון ביום האירוע

המטבח נערך כיאות להכנת כל כמויות המזון על פי ההזמנה הנחוצה ביום האירוע. כל הסלטים נארזים בקופסאות הכוללות סגירה מיטבית כך שהן לא תיפתחנה בזמן ההובלה.

בשר לסוגיו, דגיםותוספות מונחים כל אחד מהם בנפרד בתבניות גדולות וארוכות אשר ממוקמות בארגז ייעודי לכך. כל תבנית מונחת במסילה שלה וכך הארגז עם כל התבניות נסגר ומובל למשאית. בהתאם לכמויות הפריטים בהזמנה, יוצאים לדרך כמה ארגזים מסוג זה, קופסאות הסלטים, שק לחמניות וכל צורך אחר הקשור להזמנה.

צוות העובדים מוריד בזהירות את מלוא הארגזים והציוד בגן אירועים במרכז בשעה שנקבעה. לאחר מכן, המלצרים מכינים את כל אחת מהמנות במגשים המיועדים לכך, כדי להעבירם למזנווניהבופה עבור באי האירוע. הכול נעשה באופן מסודר ואסתטי תוך הקפדה של אנשי הפיקוח והבקרה של חברת הקייטרינג.


להזמנת בטעם שלך אוכל מוכן בתל אביב