אוכל זה הדבר הכי אוכל מוכן בתל אביבמנחם, מפצה, מרגיע ועושה טוב. נפוליאון המציא את המשפט "הצבא הולך על קיבתו" כאשר חווה חיילים במצבי רעב שונים, ואת התנהלותם במצבים אלו.

מארי אנטואנט אף היא יצרה אמירה: "אם אין לחם שיאכלו עוגות". לא משנה מה, העיקר לאכול. אוכל בונה את הגוף, מבריא ומחסן אותנו.

 


היום, כאשר כל בני הבית נרתמים לפרנסת המשפחה, וימי העבודה מתארכים, לא תמיד יש זמן לבשל, אבל יש הרבה זמן לאכול. בין אם אתם מבלים סוף שבוע בחיק המשפחה, בין אם הזמנתם חברים, בין אם הילדים והנכדים באים לארוחת שישי או שבת, יש לכם את האפשרות הנפלאה הזו לא לעמוד במטבח במשך שבוע, לקלף ירקות, להשרות אורז, לצלות בשר ולבשל עוף.

אם סתם לא בא לכם לזוז מהמזגן או לצאת מהפוך ולעשות קניות ולבשל שעות,

יש לכם אפשרות נפלאה להזמין אוכל מוכן וכשר, ולהסיר מכם את הטרחה, ואת הלחץ. הזמן שלכם יתפנה לדברים אחרים.

אוכל מוכן לשבת הוא הפיתרון הטעים לכל הצדדים.

אם הזמנתם אורחים לארוחת קידוש – אפשר להזמין ארוחת שישי מסורתית, עם דגים כמנת פתיחה.

אם הזמנתם לסעודה שניה – שבת בצהריים, ניתן להזמין אוכל מהמגוון הרחב שקיים, אוכל כשר טרי ומזין.

 

סעודות שבת כהלכתן, עם שימוש בחומרי גלם טריים, עשויים במקצועיות ובאהבה – הן מסוג הסעודות האלו שלא בא לסיים את הארוחה, אלא לאכול עוד ועוד.

אפשר להזמין תפריט בשרי ואפשר להזמין תפריט חלבי. השאלה אילו אורחים הזמנתם ומה הם מעדיפים.

ומשום שאוכל הוא הנושא המרכזי של הערב, רצוי להזמין ממקום מקצועי ואיכותי. באזור תל אביב יש הרבה חברות קיטרינג שישמחו לבשל לכם אוכל ביתי מסוגים שונים על פי בקשתכם.

איך מזמינים אוכל מוכן בתל אביב, שיהיה לשביעות רצונכם?

ראשית אם אתם שומרי כשרות בדקו את הכשרות במקום. אם חשוב לכם מהדרין או קייטרינג בד"ץ יש לוודא את סוג הכשרות.

שנית, בקרו במקום ובדקו את ההגיינה, אם המקום נקי, אם החלוקים של הטבחים לא מוכתמים או רטובים, אם הריצפה נקיה, אם המקום בו מבשלים שומר על תנאי ניקיון בסיסיים (עוד על חברת שירותי ניקיון). זה חשוב מאין כמוהו, אם המקום אינו מוקפד ונקי, ישנה סבירות שאין הקפדה גם על סביבת בישול נקיה.

שלישית, טעמו קצת מהאוכל אותו תרצו להזמין, אל תזמינו "חתול בשק". ידוע הרי כי העניים אוכלות לפני הפה. מה שנראה טעים לעין לא תמיד טעים לחיך. אם אתם רוצים ארוחה טעימה להעביר איתה את הערב, את הקידוש, את השבת או סתם את הימים הבאים, בדקו שהיא אכן טעימה וטובה עבורכם.

בדקו את מקצועיות הטבחים ואיך הם מכינים את האוכל. כי אוכל מבשלים באהבה או לא מבשלים בכלל. טבח שאינו אוהב לבשל ולענג אחרים במעדנים שהכין, אין כל טעם להזמין אוכל שלו. לעומת זאת טבח שאוהב מאד את חומרי הגלם, שמח לבשל, מגוון בטעמים והכי חשוב אוהב שאחרים נהנים מהתבשילים שלו – מבשל אוכל טעים שיש בו אהבה, ביתיות וחום.

רביעית – עשו השוואת מחירים, נכון מה שקובע הוא טעמו וטריותו של האוכל, אך גם אוכל טוב וטעים לא חייב להיות יקר מאד.

וכאמור בין אם המקרר שלכם ריק והדבר האחרון שבא לכם לעשות הוא קניות, או אם אתם עסוקים מדי, לא אוהבים לבלות במטבח או כל סיבה אחרת, אוכל מוכן בתל אביב הוא הפיתרון עבורכם.

שיהיה בתאבון.