הידעתם שהציבור החרדי בוחר את מזונותיו מתוך 23 סוגי כשרות שונים. מתכננים אירוע לקבוצת אורחים גדולה? איך תבחרו קייטרינג כשר שיקלע למרבית האורחים?

בבואכם לבחור קייטרינג כשר לאירוע, חשוב שתזכרו שלבחירה הזו יש ערך מוסף שבהחלט חשוב לפחות עבור חלק מהאורחים שלכם. הזמנת קייטרינג כשר תאפשר למגוון רחב יותר של אורחים ליהנות מהאוכל. לפני שתסגרו עם חברת הקייטרינג רצוי לברר איזו תעודת כשרות יש ברשותם ובהתאם לאופי האורחים להחליט.

אם אתם יודעים שיגיעו גם אורחים שמחמירים ברמת הכשרות, כדאי להזמין בעבורם מספר מנות ספציפי בכשרות הגבוהה ביותר.

 


קרוב ל-40% מהחילונים מעוניינים בקייטרינג כשר באירועים

בסקר שנערך באחד העיתונים הגדולים נמצא שבקרב אלו ששומרים כשרות, 33% ציינו שהם צורכים כשרות מהדרין או בד"ץ או בלבד (קראו עוד על קייטרינג מחפוד), ל-47% משומרי הכשרות מספיקה תעודת ההכשרה רגילה שמספקת הרבנות הראשית. 20% של שומרי הכשרות בארץ הצהירו שהם מסתפקים בהצהרתו של המקום שהאוכל כשר בפיקוח של ארגון השגחת כשרות פרטי כמו למשל ארגון צוהר. מעניין לדעת שלא רק חובשי כיפה מקפידים על כשרות. גם החילונים בחלקם מבקשים אוכל כשר והפרדה של חלב ובשר. 38% מהחילונים מסתפקים אף הם בהצהרת כשרות בפיקוח ארגון השגחת כשרות פרטי.


גולשים נוספים התעניינו בקייטרינג גלאט כשר


למה כדאי לשים לב כשבוחרים קייטרינג כשר?

המלצות – אחד הדברים שמראים על חברת קייטרינג טובה זה מספר הממליצים שיש לה. אחרי שהחלטת על סוג הכשרות שאתם רוצי, חפשו קייטרינג בהתאם ובקשו לקבל המלצות וטלפונים של ממליצים. אם זכיתם לקבל המלצה מפה לאוזן בדרך כלל היא הטובה ביותר.

תעודות – מלבד ההמלצות יש לבדוק את התעודות של חברת הקייטרינג. כל עסק מזון צריך אישור של משרד הבריאות ותעודת הכשר מהרבנות או מארגון פרטי. אל תסגרו אם לא תראו את התעודות האלו.

טעם וגיוון – בחרו בחברת קייטרינג שיש לה מגוון של מאכלים ושמשתמשת בחומרי הגלם הטובים ביותר. מומלץ להגיע ולטעום את האוכל ואפילו מוטב להגיע לאירוע שבו מספקת חברת הקייטרינג את המזון. אין טוב ממראה עיניים וטעימת הלשון.

שירות – ואמנם אחרון, אבל בהחלט חשוב מאד. השירות שמספקת החברה. גם אם האוכל טעים מאד ויש את כל התעודות הנדרשות ואפילו הגעתם להסכמה על מחיר המנה, אל תדלגו על בדיקת השירות. בחרו רק חברה שמסוגלת לתת שירות מצוין בהתאם לגודל האירוע.

אם תקפידו על כל אלו תרוויחו אירוע נהדר, אורחים שבעים ומרוצים ושמחה גדולה.


להזמנת קייטרינג לברית