ארגון אירוע בתל אביב הוא אינו עניין של מה וכך. האירועים בתל אביב מתקיימים בדרך כלל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אולמות וגני האירועים מושקעים בכסף רב עם תפאורה, מיקום ועיצובים ברמה הגבוהה ביותר כדי לרצות את האורחים, זאת לצד מגוון רחב של אטרקציות ושירותים שאפשר לסגור במקום. אחד הדברים החשובים ביותר שאתם רוצים לדאוג לו באירוע שלכם הוא אוכל. אוכל מוכן בתל אביב צריך להיעשות על ידי חברת קייטרינג מקצועית, וותיקה ומנוסה באזור, זאת במיד ואתם רוצים להבטיח לעצמכם כמובן את שביעות רצונם של האורחים שלכם.

איזה תפריט כדאי לבחור?

בחירת התפריט איננה משימה פשוטה. יש אנשים המשקיעים יום שלם בטעימות וחישובים כדי להתאים את המנות המתאימות לאירוע. מלבד התקציב יש לקחת בחשבון את הטעם, כמות האורחים, סוג האורחים, קונספט האירוע ועוד. לאחר שנתחשב בכל אלה נדע לבחור בוודאות את התפריט שלנו. תמיד טוב לקבל ייעוץ מחברת הקייטרינג המנוסה מאוד בהכנת אוכל לאירועים ולאחר שיחת אפיון קצרה תוכל להמליץ לכם על תפריט מתאים:

  • סוג האירוע –בהתאם לסוג האירוע שלכם תוכלו לבחור גם מאכלים מסוימים. כך למשל תפריט האוכל באירוע חתונה יהיה שונה מתפריט בר מצווה וזה יהיה שונה מתפריט של אירוע חברה. ישנם סוגים שונים של תפריטים שתוכלו לבחור מהם: תפריט בסגנון מזרחי, תפריט על האש, תפריט בשרי, תפריט חלבי, מאכלי שבת ועוד.
  • כמות אורחים –כמות האורחים חשובה בעיקר לתקציב שלכם, כיוון שבחירת מנות יקרות יותר ורכישתם בכמות גדולה עבור כל האורחים שלכם עשויה להלחיץ אתכם מעט אם התקציב שלכם גם ככה הדוק. כאשר מדובר באירוע קטן יותר עם מספר אורחים מצומצם ניתן להיות גמישים יותר בנוגע ליוקרת המנות. שימו לב כי ניתן ליהנות ממנות איכותיות וטעימות גם בתקציב ממוצע.
  • סוג הקהל –לעתים מרבית הקהל שלכם יהיה מעדה מסוימת ותרצו להתאים להם את התפריט. יתכן והקהל שלכם מעדיף את התפריט הבשרי וייתכן שיהיו רבים בקהל האורחים שדווקא יהיו צמחוניים. לרוב סוג הקהל שלכם הוא זה שיכריע את סוג האוכל שתגישו באירוע שלכם.

האם אפשר לרכוש אוכל גם באופן פרטי?

כיום ניתן לרכוש אוכל מוכן בתל אביב גם באופן פרטי. הכוונה היא שתוכלו לרכוש אוכל גם לאירועים פרטיים קטנים או לצורכי הבית שלכם בכמויות קטנו יותר במשקל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם וכמובן להכיל לכם את קייטרינג הטעים ביותר שטעמתם.

אולי יעניין אותך:

אוכל מוכן במרכז

קייטרינג גלאט כשר