מדוע צריך להשקיע כל כך הרבה זמן ומשאבים בהכנת ארוחת חג אשר אמורה לציין את היציאה שלנו מעבדות לחירות? אם אנחנו מציינים את יציאתנו לחופשי, באופן טבעי אנחנו אמורים ליהנות מזה ולא לעבוד קשה מידי.והעבודה על הארוחה היא רק חלק קטן מהמשוואה, מוטלת עלינו עוד עבודה רבה, כמו ניקיון וסידור הבית.אז למה לא ליהנות מארוחת חג טובה, כשרה ואיכותית מבלי לעבוד קשה מידי? ארוחה עשירה שכוללת מבחר סלטים, בשרים, דגים, תוספות, קינוחים מפנקים. והכל כשר! אז איך עושים זאת? פשוט מזמינים אוכל לפסח מוכן וכשר.

לתפריט פסח 2020 ולהזמנות לחצו כאן

למה זה טוב בשבילנו?

בעזרת קייטרינג/ אוכל מוכן וכשר לפסח אפשר להפתיע את האורחים עם אוכל טעים ומגוון גם מבלי להתאמץ יותר מידיי. כאמור, הכנת ארוחת החג היא פרוצדורה שדורשת מאתנו לא מעט זמן וכסף. במיוחד אם אנחנו מארחים אורחים ובני משפחה רבים. שאנחנו מכינים את הארוחה בעצמנו, אנחנו צריכים לחשוב מה להכין, לתכנן את כמות המנות והמרכיבים שלהן, לאחר מכן צריך לעשות קניות בסופר, ולבסוף לעמוד במטבח ולבשל ארוחה שלמה. אז אם אתם רוצים לשבת רעננים ולא עייפים בליל הסדר, ליהנות הרבה יותר מהימים של לפני החג ומהחג עצמו ולחסוך את הטרחה גם במחיר של הוצאה כספית גדולה, הזמנת אוכל מוכן לפסח הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

מה צריך לבדוק כאשר מזמינים אוכל מוכן כשר לפסח?

קייטרינג לפסח יכול לפתור עבורנו הרבה בעיות, אך לפני שאנו מזמינים את שירותיו, חשוב לבדוק כמה דברים:

  • מיהם האורחים שלנו – כשמדובר בפסח, הדעות של הקהילות היהודיות חלוקות, יש שנוהגים לאכול קטניות, אחרים נרתעים רק מהחשד שאולי טעמו שמן תירס. יש המקפידים שלא לאכול מצה שרויה רק בליל הסדר, ואחרים מקפידים שלא לאכול אותה לאורך כל החג. ויש אנשים שפשוט אלרגיים למזונות האופייניים לפסח, כמו המצות המוכרות לכולנו. על כן, חשוב להזמין את מאכלי הקייטרינג בהתאם לדרישותיהם של האורחים.
  • כשיש ספק, אין ספק: הולכים לטעימות – אינכם יכולים לבחור מנות קייטרינג רק משום שהן נשמעות טוב. צאו אל מתחם הקייטרינג וטעמו את המנות. חוויית גורמה מובטחת.
  • באילו מנות אתם מעוניינים יותר – כשמזמינים אוכל מוכן כשר לפסח, יש באפשרותכם לבחור סוגים שונים של מנות. באילו מנות תרצו להתמקד יותר? האם תשימו יותר דגש על המנות הבשריות לשמחתם של כל הקרניבורים במשפחה, או דווקא השנה בפסח החלטתם לשמור על המשקל, ולכן תזמינו הרבה סלטים?
  • עניין של כשרות – כמובן, חשוב לבדוק את סוג הכשרות שמציעה חברת הקייטרינג. כי בקרב האורחים שלכם יכולים להיות מוזמנים שאוכלים רק כשרות הרב לנדא ואחרים מקפידים על כשרות שונה.

כך או כך, כאשר מזמינים קייטרינג לסעודת ליל הסדר ולימי חול המועד, יש צורך לבדוק שאכן מדובר בקייטרינג איכותי וטעים.


אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי כשר במרכז

אוכל מוכן לאירועים קטנים