היום אנחנו חיים בעידן מאוד לחוץ ודינמי. לכל אחד מאיתנו יש מספר רב של משימות לבצע ומעט מידי זמן לעשייה. אנחנו רצים ממקום למקום ולא תמיד מספיקים לעשות את כל מה שלקחנו על עצמנו. אנחנו מדלגים בין החוגים של הילדים לקניות, משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות, מה גם שהחיים באזור המרכז אפילו יותר עמוסים ולחוצים מאשר באזורים אחרים בארץ.

בימים שכאלו למי יש כוח להיכנס למטבח ולבשל? הזמנת אוכל מוכן במרכז היא פתרון נפלא המעניק לכם פינוק אמיתי. למרות הימים העמוסים תוכלו להנות מאוכל ביתי, טעים ומושקע שנעשה בהרבה אהבה.

מתי מומלץ להשתמש בשרותי אוכל מוכן?

  • גם אם אתם מבין אלו שעמידה ובישול במטבח עושים להם את זה ובגדול, גם לכם מותר מידי פעם לקחת פסק זמן ,לנוח ולאפשר לעצמכם להתענג על אוכל מוכן במרכז.
  • אם אורחים הודיעו שהם "נוחתים עליכם" ברגע האחרון, אין מה להילחץ.
    הפתרון האולטימטיבי נמצא ממש מתחת לידכם.
  • עורכים אירועים כמו שבת חתן, או בר מצווה ורוצים להגיע אליו שלווים ורגועים – אנחנו ממליצים להיערך מראש ולהזמין אוכל מוכן .

להזמנת השכרת מאווררים


מה אנחנו מציעים לכם?

  • תפריט עשיר ומגוון אשר מושקעת בו הרבה מחשבה. תוכלו למצוא בתפריט את כל אבות המזון. הקפדה יתרה על חומרי גלם טריים, ואיכותיים שנבחרים על ידי צוות מיומן ומקצועי. שימוש בשיטות בישול מקצועיות וכל זאת על מנת שנוכל להכין עבורכם את האוכל הטעים והמשובח ביותר.
  • עובדה ידועה היא שכולנו אוכלים גם עם העיניים ולכן המנות שלנו מוגשות בצורה אסתטית, צבעונית ומרהיבה כך שתוכלו להנות מחוויה קולינרית מלאה ושלמה.
  • אוכל כשר שהינו טעים ואינו נופל ברמתו מאוכל שאיננו כשר.
  • מגוון המנות שלנו הינו רחב וכולל: מבחר סגנונות בישול בהתאם להעדפות שלכם. בכל סגנון בישול ניתן למצוא גם מנות פתיחה לבחירה: חומוס, טחינה, סלט פטריות, סלט גזר חי, סלט חצילים ועוד. מנות  ביניים לבחירה: טורטיה, מפרום, מוסקה, דג נסיכת הנילוס, פילה סלומון ועוד. מנות עיקריות לבחירה כמו: אסאדו, רוסטביף, סטייק ציידים, שווארמה ירושלמית ועוד.
    תוספות למנות חמות לבחירה כמו: ירקות תאילנדים, מג'דרה מצרית, פטריות יער, אורז הודי ועוד. וגם על קינוחים כמובן שלא נוותר: קינוחי כוסות, גלידה אישית, עוגת מוס ועוד.

"אוכל מוכן לאירועים" הוא צמד מילים מנצח הטומן בחובו עולם ומלואו. הוא מציע מענה מושלם כשאין לנו זמן להכין אוכל מזין וטעים לסוף השבוע או שאולי פשוט אין לנו חשק לבשל או שנרצה רק קצת לגוון את התפריט הרגיל שלנו במאכלים מעט אחרים ומיוחדים, או  במקרה בו כישורי הבישול שלכם אינו להיט. אין כמו להסב לשולחן המשפחה ביחד ולטעום אוכל חם ומהביל שרק עכשיו הוכן.

הזמנת אוכל מוכן יכולה לפנות לכם זמן יקר לבילוי זמן איכות עם המשפחה והילדים ומבלי שתצטרכו לוותר על איכות האוכל והטעמים של הבית.