לכל אדם באשר הוא יש ייעוד בעולם. יש כאלו שיעודם הוא לבשל לאחרים. למצוא חומרי גלם טרייים, להפוך אותם לאוכל טעים ומזין במגוון טעמים וצורות.

אותם אנשים שזהו יעודם, הפכו את הבישול לדרך חיים, למקצוע שיש בו שליחות. שליחות להביא טעמים חדשים לעולם, לגרום הנאה לאחרים ולארח מתוך כוונה לעשות טוב דרך חוש הטעם.

אוכל טוב ומזין, מבושל ברגש ואהבה, הוא אחד הגורמים לאיכות חיים טובה.

כיום יש שפע רב של מזון מתועש ומעובד, פחממת מזוקקות סוכרים ושומני טראנס. כולנו משתוקקים לאכול אוכל טרי טעים מזין ואיכותי, שיתרום לבריאות ולמורל.

כאשר מתקרב סוף השבוע, מתחילים להריח באוויר את ריח האוכל הביתי, אם זה חמין לשבת, אם זו ארוחת קידוש עם דגים ועוף, אם זה מרק או סלט. כל אחד ומה שנהוג בביתו.

תמיד קדושת השבת נקשרת עם ריחות מאכלים, אלא שלא תמיד מוצאים זמן בתוך היום יום העמוס לבשל. השגרה לוחצת, המשימות רבות, אז הסירו דאגה מלבכם, אפשר ורצוי להזמין אוכל מוכן לשבת, שיהיה גם כשר וטרי.

"בטעם שלך" חברת קייטרינג כשרה תכין עבורכם בשמחה ארוחת שבת מלאה, טעימה וכשרה.

 


ארוחה שכוללת סלטים, דגים, עוף וכל מה שתבקשו לסעודת הקידוש ולסעודה שניה בשבת בצהריים.

ניתן להרכיב ארוחת שבת לפי בקשתכם, לא רק זו המסורתית.

האוכל מבושל באהבה, במטרה שיהיה טעים ומזין, לא כבד ומחומרי גלם איכותיים. אוכל מוכן לשבת חוסך מכם כל כך הרבה טרחה – קניות לאחר העבודה, עמידה בתורים אין סופיים בקופות, סחיבה של שקיות ועגלות לאוטו והביתה, חיתוך ירקות, זמן בישול אין סופי, הכנת שולחן וכלים מתאימים – כל אלו נחסכים מכם ומפנים לכם הרבה זמן לדברים אחרים.

מתחשק לכם לאחד את המשפחה המורחבת לערב שבת אחד? תוכלו לתכנן ולהזמין אוכל מוכן כאשר כל הטירחה היא על חברת הקייטרינג ואתם מצטרפים לאורחים.

רוצים לארגן ערב חברים? תוכלו להזמין ללא הגבלה. באפשרותכם לארגן תפריט ולבקש איזה סוג של ארוחה שתרצו. מה שתצטרכו לעשות זה רק להזמין, לחשוב על תפריט שמתאים לאורחים ולהתקשר ל"בטעם שלך" שיכינו עבורכם באהבה כל סוג של ארוחה, והכל כשר כמובן.

מה שעוד נחסך מכם זה סידור השולחן. אנו נדאג לסדר את השולחן ולאספקה סדירה של האוכל. נדאג גם לעיצוב מתאים באם תבחרו באירוח של בופה או דוכני מזון, או לחילופין לעיצוב יפה של מנות במקרה של הגשה אחרת.

המקצועיות שלנו כוללת גם הרכבים של סוגי מזון על הצלחת, והכל כדי לענג את האורחים ולהיות מה שיותר קשובים לצרכיהם.

ומה אתם בכל זאת צריכים לבדוק כאשר אתם מזמינים אוכל מוכן לשבת?

בקרו במקום שבו ממוקמת חברת הקייטרינג

ראשית אם חשוב לכם אוכל כשר בדקו את הכשרות במקום, ובנוסף אם חשוב לכם קייטרינג מהדרין או בד"ץ עליכם לבדוק את סוג הכשרות.

שנית האם הטבחים והשפים אוהבים באמת לבשל ומבשלים על מנת לענג או שהמטבח דומה למטבח תעשייתי עם פס יצור. זהו פרמטר חשוב, רובנו מעדיפים אוכל ביתי ומבושל באהבה מאשר אוכל שמבשלים כי צריך לבשל.

שלישית בדקו את רמת ההקפדה על הניקיון וההגיינה, האם המשטחים לחיתוך ובישול נקיים ומסודרים, האם שוטפים כלים כהלכה אחרי שימוש, האם הריצפה נקיה ככל שניתן, האם יש הקפדה על סביבה כללית נקיה. דבר זה חשוב מאין כמוהו, וכמובן משפיע רבות על איכות המזון.

רביעית בדקו האם השירות אדיב נחמד ומחוייך.

אם עניתם על הכל חיובי, נותר לכם רק לחייג ואנחנו מהצד השני נענה.