החשיבות של קייטרינג כשר
החשיבות של קייטרינג כשר

אחד המפתחות להצלחה של כל אירוע הוא בחירת חברת קייטרינג נכונה שתוכל לספק לנו מגוון עשיר של מאכלים לאורחים שלנו, אוכל טעים שהוכן מחומרי גלם טריים ועל ידי שפים מנוסים וכך כל האורחים יצאו שבעי רצון מהאירוע שלכם. ארגון האירוע הוא איננו פשוט גם כך וככל שהאירוע גדול יותר כך יש לכם יותר על הראש, החל מבחירת מקום, דרך בחירת תקליטן, סוג המוסיקה באירוע, תפאורה, תכנית אומנותית, אטרקציות ועד בחירת האוכל.

מה החשיבות של קייטרינג כשר:

מלבד העובדה שהכשרות היא סממן לאוכל איכותי שנעשה מחומרי גלם טריים ותקינים, הרי שלאנשים רבים, מסורתיים ודתיים כאחד, חשוב לאכול אוכל כשר בלבד. למעשה, גם ברחבי העולם, אנשים שאינם יהודים אפילו, מבקשים לאכול אוכל כשר כאשר הם מתארחים בבתי מלון או במקומות מסוימים מעבר לים. גם הם מבינים את ההבדל בין אוכל לאירועים כשר לאוכל אחר. כאשר מדובר בכשרות מהדרין אתם מסירים לגמרי את כל הספקות לגבי הכשרת האוכל שלכם. כמו כן במידה ותבחרו בקייטרינג לא כשר, הרי שאלה ששומרים כשרות לא יוכלו לאכול ממנו, אולם אם תבחרו בקייטרינג כשר, גם אלה שלא מאמינים בכשרות יוכלו ליהנות מן האוכל וכולם למעשה יוכלו לאכול ממנו וליהנות ממנו.

מה ההבדל בין כשרות רגילה למהדרין:

לאנשים שתוהים מה ההבדל בין כשרות רגילה למהדרין, הרי חשוב שנעשה סדר ובכך תבינו את החשיבות של בחירת קייטרינג מהדרין לעומת קייטרינג בעל כשרות רגילה. ישנם שני סוגים של כשרות: רגילה ומהדרין. הכשרות הרגילה נובעת מהגישה הפחות מחמירה של חלק מהעמים ממוצא אשכנז ואלה מקלים על חלק מפעולות הכשרת הבשר. בעוד רבים סומכים על ההקלות הללו, הרי שכשרות מהדרין הנה חותמת ייחודית יותר, המחמירה עם מידת הכשרות ופועלת על פי הגישות המחמירות של עדות המזרח הפועלות על פי בית יוסף. למעשה, כשרות מהדרין נועדה כדי למנוע מחולקת לגבי מנהגי האבות שאנו מכבדים וכי גם אלה ששומרים כשרות ממנהגי אשכנז וגם אלה ששוקדים בשמירה על כשרות של עדות המזרח – יוכלו כולם ליהנות מן האוכל. מן הסתם שקשה יותר לקבל חותמת של כשרות מהדרין.

כיצד נבחר את התפריט המתאים ביותר עבורנו?

בעת בחירת קייטרינג מהדרין לאירוע שלכם אתם רוצים לוודא כי יש לחברת הקייטרינג את תעודת ההכשר המתאימה. כמו כן חשוב לבחור בתפריט עשיר ומגוון שכל האורחים שלכם יוכלו למצוא משהו שיהיה להם טעים לאכול וכן חשוב להזמין מספיק מנות לכל האורחים.

אולי יעניין אותך:

2 סוגי הקייטרינג שניתן להזמין ומה כדאי?

מדוע דווקא קייטרינג בשרי?