יותר ויותר אנשים, בעיקר צעירים, מחליטים לוותר על חגיגות החתונה שלהם באולם אירועים, בחצר אירועים או אפילו בגן אירועים (קראו עוד על גן אירועים במרכז הארץ) או בבית של ההורים עם החצר הגדולה ומחליטים לחגוג את החתונה בטבע. וכשאר חוגגים חתונה בטבע מעבר לכך שיש מרחב אדיר וחוגגים מתחת לכיפת השמיים בשמחה ובאהבה- צריך להתארגן בהתאם. צריך לדאוג לחתונה בשטח כמו שצריך מבחינת גנרטורים, מספיק כבלים, שיהיה אור ושתהיה מוזיקה וכמובן דרך נגישה וחניה קרובה ושירותים ניידים וגם מקום מותאם לכיסאות ושולחנות וגם לריקודים וגם קייטרינג לחתונה בטבע.

 


קייטרינג לחתונה בטבע- מה חשוב לדעת:

כאשר אתם מתעניינים מול חברת שירותי קייטרינג לגבי השירותים שלהם חשוב מאוד שתציינו שאתם מעוניינים לערוך את החתונה בטבע שכן קייטרינג לחתונה בטבע שונה מקייטרינג רגיל. קודם כל צריך לדאוג למאכלים שיכולים להחזיק מעמד בחוץ וגם בנסיעה ארוכה בהתאם למיקום האירוע. חברת הקייטרינג צריכה לדאוג לאחסון האוכל בדרך לאירוע ובאירוע עצמו וזה כולל גם מקררים גדולים וגופי קירור קטנים בהתאם לאוכל שיוגש.

בנוסף יש צורך בחשמל ולדאוג לחימום האוכל אם לפני ההגשה וגם במהלך ההגשה בכדי שהאוכל יוגש כמה שיותר טרי וחם. יש צורך להתארגן מראש על שתייה קלה ושתייה חמה וכן להקים באר נייד ועמיד לשתייה אלכוהולית. לרוב חברת הקייטרינג מביאה רק את האוכל ואת הכלים ולא מתעסקת על הציוד של השולחות והכיסאות אבל עליהם לדעת כיצד יוגש האוכל אם בבופה של הגשה חופשית, אם בהגשה לשולחנות ואם יש צורך במלצרים.

חברה המתמחה בקייטרינג לחתונה בטבע יודעת בדיוק אילו מוצרים היא צריכה להביא איתה ומה נדרש ממנה לחתונה בטבע אך בכל זאת עליה להתכונן מראש ולדעת כמה אנשים, איזה אוכל רוצים, עד מתי מתוכננת המסיבה וכמובן המיקום. חשוב ללכת לראות את המקום לפני בשביל לא לתכנן מבלי לקבל את כל הנתונים המתאימים, וכמו כן להיות בקשר עם שאר נותני השירות בשביל להתארגן במקום בצורה הטובה ביותר.

קייטרינג לחתונה בטבע- השירות באירוע עושה את ההבדל:

כמעט כל אחד יכול להתארגן לאירוע בטבע בהכנת הדברים והעמדה שלהם, השאלה היא איך מתפקדים באירוע עצמו ופה נכנסים לתפקיד המקצועיות והניסיון של חברת הקייטרינג לאירועים בטבע אירועים בכלל וחתונות בפרט- שידעו לתפעל את כל האירוע בצורה הטובה ביותר ובמידת הצורך לטפל בתקלות והתקלות שיכולות לקרות בכל אירוע אבל הסיכוי שהן תקרנה גדול הרבה יותר כאשר מדובר באירוע בטבע ויש להיות מוכנים לכך.


אולי יעניין אותך להזמין ציוד להשכרה לאירועים