קייטרינג גלאט
קייטרינג גלאט

שומרי המסורת האדוקים שבינינו אוהבים לערוך אירועים משמחים ומרגשים. פעם זו חתונה איכותית שנערכת באולם מפואר לאחר שידוך מוצלח, ובמקרים אחרים זוהי מסיבת המצווה של חתן הבר מצווה שקרא יפה כל כך את הפרשה. על כל פנים, בכל אירוע משמעותי שכזה יש צורך לוודא שהאורחים שבעים ומאושרים, וזאת ניתן להוציא מהכוח אל הפועל באמצעות קייטרינג גלאט.

מהו בשר גלאט?

המילה "גלאט" מקורה ביידיש ופירושה "חלק". הגלאט מתאר בדרך כלל בשר בקר שהשחיטה שלו נעשתה ללא רבב, כלומר בצורה חלקה. בשר חלק הוא בקר שבמהלך השחיטה שלו לא נוצרו בעיות או סירכות בריאה (הימצאותו של קרום שומני על גבי הריאה שאפשר לבדוק לאחר השחיטה). המעוניינים להדר במצוות הכשרות בוחרים בכשרות גלאט בלבד, וכך ניצלים מן הספק. נוסף על כך, אמנם המונח "גלאט" מתייחס בעיקר לבקר, בימינו ניתן לראות את תגיות הגלאט גם על גבי עופות שבהן נבדק צומת הגידין המעיד על כשרותם.


גולשים נוספים התעניינו גם בחברת קייטרינג


ליהנות מקייטרינג גלאט

קייטרינג גלאט מציע מגוון רחב של מאכלים ערבים לחך לכל אירוע או שמחה הבאה עלינו לטובה. אלה כמה מבין מאכלי השף האיכותיים ביותר האופייניים לאירועים השונים:

  • קבב טלה העשוי מבקר טרי – קבב איכותי שכזה אופייני בעיקר לאירועי על האש איכותיים. בדרך כלל, הוא נטחן במקום ומגיע לצלחת כשהוא טרי וצלוי.
  • אנטריקוט ארגנטינאי – מקור המילה "אנטריקוט" מצרפתית ופירושה "בין הצלעות". הכוונה בדרך כלל לבשר שבין צלעות הבקר, הנחשב לטעים ואיכותי בייחוד אם יודעים להכין אותו כראוי.
  • סטייק ציידים – נתח בשר בקר עסיסי בשילוב רוטב עגבניות לטעם מנצח.
  • אסאדו–הבשר הצלוי בנוסח ארגנטינאי מגיע גם לשולחן הישראלי כשהוא כשר למהדרין.
  • רוסטביף – נתח בקר (גב הבקר) שנצלה בדרך כלל בתנור.

עם כל המנות העיקריות, אי אפשר לשכוח את התוספות החמות: אורז ישראלי, צ'יפס, קוסקוס, שעועית מוקפצת, ירקות קלויים ועוד.

כל הסיבות לעשות על האש

כשמדברים על אירוע, פעמים רבות אנו מדמיינים אולם אירועים גדול ומסודר או גן אירועים מפואר. למעשה, ניתן לקיים אירוע משמח גם במסגרת על האש, ולא רק ביום העצמאות. בזכות קייטרינג גלאט איכותי המתאים לשומרי המסורת האדוקים ביותר, אפשר לצאת לחיק הטבע וליהנות מבשרים צלויים. חברת בטעם שלך מציעה לכם תפריט מגוון לאירוע על האש איכותי הכולל שיפודים, צ'יקן ספייסי, חזה עוף, אנטריקוט, נתח אסאדו ועוד. התפריט מגיע עם כשרות למהדרין, וניתן להרחיב אותו לכשרות גלאט או לנדא.

קראו עוד על: אוכל מוכן לאירועים

התגובות סגורות.