חג הפסח הוא החג שבו יצאנו מעבדות לחירות, אז למה לעבוד קשה אם אנחנו יכולים להקל על עצמנו ולהזמין קייטרינג לליל הסדר? הניקיונות, האירוח וההכנות הרבות לחג הם עבודה לא פשוטה כלל, ולכן לא תמיד יש את הזמן לבשל אוכל לפסח שיענה על כל הדרישות, בייחודאם מארחים מספר רב של אנשים. במקום לעמוד שעות על הרגליים ולבשל למשפחה הנרחבת, אפשר פשוט לשבת, לנוח וליהנות מהקייטרינג ומשפע המנות שהוא מציע עבורכם.

לתפריט פסח 2020 ולהזמנות לחצו כאן

מתלבטים אם כדאי לכם להזמין קייטרינג לליל הסדר?

אף על פי שאתם אוהבים את הקניידלך של דודה עליזה ואת מחית תפוחי האדמה שמכין סבא אפרים, אתם מבינים כי השנה אתם רוצים לגוון מעט. אלה כמה יתרונות שאולי יקלו על ההתלבטות אם להזמין קייטרינג לליל הסדר או לא:

  • לאלו שמעדיפים לארח מבלי להשתעבד לבישולים הזמנת קייטרינג הוא ללא ספק הפתרון היעיל עבורכם. הקייטרינג גלאט פותר אתכם מלעמוד ליד התנור הכשר לפסח במשך שעות.
  • הקייטרינג המגוון – כי הוא כולל מנות הראשונות כגון מבחר רב של דגים, בשר ועוד. במנות העיקריות תוכלו ליהנות מסוגי בשר ברטבים לבחירה: בשר עוף, בשר בקר. וכמובן בתוספות חמות למנה העיקרית כמו: תפוח אדמה וירקות בתנור. – קראו עוד על תפריט פסח
  • ואין חגיגה בלי עוגה– גם בפסח. בקינוחים מחכים לכם עוגת שוקולד, פירות העונה, גלידות, קינוחים בכוסות ועוד הפתעות מתוקות פרווה.

וזה עוד על קצה המזלג. כפי שאתם רואים המבחר הוא אדיר ומגוון ככה שבטוח כל אחד מהאורחים ימצא לו מה לאכול. תוכלו להשאיר אוכל מוכן לפסח להמשך החג וליהנות ממנו גם בחול המועד של פסח.

איך בוחרים את החברה המתאימה לכם?

טוב אז השנה החלטתם להזמין קייטרינג לליל הסדר ולהפוך את הארוחה המשותפת למרתקת יותר. כעת עליכן לבחור את החברה שתגיש לכם את הקייטרינג. כדאי לבקש המלצות מבני משפחה ומבחרים, ואם אפשר גם להתארח אצלם כדי לטעום מהקייטרינג. ואם כבר מדברים על טעימות, כאשר יוצרים קשר עם חברת הקייטרינג, מומלץ להגיע לטעימות שלה כדי לראות אם המאכלים השונים לטעמכם (תרתי משמע). על הדרך, תוכלו להתייעץ עם הצוות של החברה לגבי המנות השונות שכדאי להזמין. אל תשכחו כי פסח הוא חג העדות והמנהגים. כך שיש לכם בני משפחה שאינם אוכלים מצה שרויה בליל הסדר, אחרים נמנעים מאכילת קטניות ועוד.

אז אם אתם מרגישים שנגמרו לכם הכוחות וממש לא בא לכם להתחיל בבישולים ולטרוח שעות במטבח כל מה שאתם צריכים זה חברת קייטרינג שתעניק לכם אוכל מוכן לפסח שגם נראה נפלא, נקי, אסתטי וכמובן כשר. מלבד החיסכון בזמן ובאנרגיה ישנו גם את החיסכון בכסף, אם תיקחו בחשבון את עלות כל הקניות בסופר תראו שדווקא לא יוצא יקר יותר ואפילו משתלם לכם להזמין בסופו של דבר.

חג חירות שמח!


אולי יעניין אותך:

קייטרינג בד"ץ

קייטרינג הרב מחפוד